احتمال بازگشت Darth Vader در فیلم بعدی جنگ ستارگان

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که به احتمال زیاد شخصیت Darth Vader در فیلم بعدی مجموعه‌‌ی جنگ ستارگان حضور دارد.

به احتمال زیاد شخصیت Darth Vader در فیلم Rogue One: A Star Wars حضور دارد.

در دنیای جنگ ستارگان تنها چند شخصیت وجود دارند که توانسته‌اند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کند که یکی از آن‌ها Darth Vader است. در حالی که این شخصیت در جدیدترین فیلم جنگ ستارگان حضور نداشت، شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند او در قسمت جدید این فیلم‌ها دیده خواهد شد.

در حالی که شرکت «دیزنی» (Disney)‌ در حال ساخت یک سگانه‌ی جدید است که قسمت اول آن (Star Wars: The Force Awakens) نام داشت، یک سگانه‌ی دیگر هم می‌سازد که خط داستانی جداگانه‌ای را در پیش می‌گیرند. قسمت اول این سه فیلم که درکنار سه‌گانه‌ی اصلی ساخته می‌شوند Rogue One: A Star Wars Story نام خواهد داشت و به احتمال زیاد شخصیت Darth Vader در این فیلم حضور پیدا می‌کند.

جیمز ارل جونز صداپیشه‌ی شخصیت Darth Vader

ماجراهای فیلم Rogue One بین قسمت‌های سوم و چهارم مجموعه‌ فیلم‌های جنگ ستارگان رخ می‌دهد که در آن‌ها شخصیت Darth Vader در اوج قدرت قرار داشت. در خبرها به این موضوع اشاره شده که تیم سازنده‌ی این فیلم لباس شخصیت Vader‌ را از ابتدا طراحی کرده‌اند و توانسته‌اند لباس را به نمونه‌ی اصلی که قبلا دیده شده بود، شبیه کنند.

به این موضوع هم اشاره شده که «جیمز ارل جونز» (James Earl Jones) صداپیشه‌ی شخصیت Vader در این فیلم حضور دارد و کار صداگذاری روی این شخصیت را انجام خواهد داد. همچنین مشخص شده که شخصیت Grand Moff Tarkin هم به صورت انیمیشن در این فیلم حضور دارد.

البته هنوز هیچ کدام این خبرها توسط شرکت دیزنی تایید نشده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی برای این فیلم رخ می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

The post احتمال بازگشت Darth Vader در فیلم بعدی جنگ ستارگان appeared first on دیجی‌کالا مگ.