1 min read

دومین موبایل با دوربین سه گانه ساخت الفون (Elephone) خواهد بود؟

ضمن ابراز ارادت به اچ تی سی وان ام 8 (One M8) با دوربین دوگانه و فناوری جسورانه اولتراپیکسل که البته یک شکست کامل بود و شش ماه نشده مدل Eye آن با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در بازار ارایه شد اما پس از آن به صورت ادامه دار با هوآوی P9 بود که موج دوربین دوگانه را دوباره کوبنده ساخت. حالا همین شرکت پس از دو نسل روی هوآوی پی 20 پرو با دوربین سه گانه به بازار بازگشته تا کاملا پیشرو بودن خود را مشخص سازد. انتظار می رود که سامسونگ، ال جی و اپل نسل بعدی پرچمدار خود را با دوربین سه گانه مجهز سازد اما تا آن زمان به نظر می رسد این الفون (Elephone) است که دومین موبایل با دوربین سه گانه را ارایه خواهد کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در این ویدیو بسیار کوتاه می بینید، الفون (Elephone) یک موبایل با دوربین سه گانه دارد. این شرکت معنای مشخص کپی کنندگی است! اساسا فقط کپی می کند، از نام بگیرید تا طراحی! اما خب خیلی اوقات این را به ارزان بودن آن می توان بخشید. حالا در این موبایل با دوربین سه گانه گویا حتی توانایی تغییر طراحی دوربین سه گانه نسبت به آن چیزی که هوآوی عرضه کرده است حتی به ذهن آن ها هم خطور نکرده و دقیقا همان طراحی را کپی کرده اند!

متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری درباره سخت افزار خود دستگاه یا مکانیسم دوربین منتشر نشده است اما بعید نیست که یکی از آن ها تک رنگ (سیاه و سفید) باشد و دیگری رزلوشن پایین برای ثبت اطلاعات عمق تصویر! هر چند مکانیسم مشخره ای است اما به هر حال می گویند این دستگاه یک دوربین سه گانه دارد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آینده بخش دوربین موبایل به چه سمتی می رود؟