مقایسه دوربین گلکسی نوت 9 با آیفون X

گلکسی نوت 9 در بخش دوربین پیشرفت های قابل انتظاری داشت. برای مثال اضافه شدن دیافراگم دوگانه از گلکسی اس 9 با دوربین گلکسی نوت 9 شاهد عملکرد بهتر در شرایط نوری متفاوت هستیم. همچنین اضافه شدن فیلم برداری حرکت آهسته 960 فریم بر ثانیه نیز مورد دیگر مورد انتظار است. موضوعی که هر چند خیلی دور از انتظار نبود اما حضورش کمی ما را کمی غافلگیر کرد، شناسایی صحنه با استفاده هوش مصنوعی است. در ادامه می خواهیم دوربین گلکسی نوت 9 را با آیفون X مقایسه کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصا می توان گفت که در فیلم برداری سلفی، داینامیک رنج گلکسی نوت 9 بهتر بوده و جزئیات چه روی چهره شخص و چه پشت سر آن بهتر است. در فیلم برداری دوربین اصلی نیز لرزشگیر گلکسی نوت 9 بهتر بوده، کیفیت صدا قطعا در گلکسی نوت 9 بهتر از صدای مونو آیفون X است و خروجی گلکسی نوت 9 شارپ تر است.

در عکاسی سلفی آیفون X گستره دینامیکی بهتری دارد و این کاملا مشخص است. برای عکسای پرتره سلفی آیفون X اصلا خوب نیست و گلکسی نوت 9 بهتر می درخشد. در عکاسی دوربین اصلی می توان کنتراست بیشتر و غلظت رنگ قابل گزارش تر در گلکسی نوت 9 را به دلیل تشخیص صحنه خودکار این دستگاه دید. عکاسی در شرایط نوری ضعیف همانطور که انتظار می رفت در گلکسی نوت 9 چه برای دوربین سلفی و چه برای دوربین اصلی بهتر است.

به صورت کلی هر کدام از این دستگاه ها عادت عکاسی ویژه خود را دارند و باید دید که سلیقه شما کدام را می پسندید چون عملکرد خیلی نزدیک به هم است اما در شرایط نوری ضعیف و کیفیت صدای فیلم برداری پیروزی مطلق با گلکسی نوت 9 است.

نظر شما چیست؟ کدام را انتخاب می کنید؟ دوربین گلکسی نوت 9 یا آیفون X؟