رکوردی دیگر از اورکلاک با مادربرد MSI MEG Z390 GODLIKE
1 min read

رکوردی دیگر از اورکلاک با مادربرد MSI MEG Z390 GODLIKE

رکوردهای اورکلاک پس از معرفی پلتفرم Intel Core I 9000 یکی پس از دیگری در حال شکستن هستند؛ پس از مادربرد ماکسیموس ایسوس، اینک نوبت به MSI رسیده است تا با مادربرد پرچمدار MSI MEG Z390 GODLIKE یک رکورد جذاب را به نام خود ثبت کند. مادربرد حرفه ای MEG Z390 GODLIKE برای اولین در بار در اوایل مهر ماه سال جاری و پس از انتشار چند تصویر خود نمایی کرد. این مادربرد موفق شده است تا با همراهی پردازنده Intel Core i9 9900K رکورد فرکانس 7.47 گیگاهرتز را به نام خود ثبت نماید.

این رکورد در حالی بدست آمده است که خنک کننده های LN2 مورد استفاده قرار گرفته و رکورد فوق در HWBOT به ثبت رسیده است. فرکانس 7472.3 مگاهرتز، افتخاری دیگر برای MSI به حساب می آید. مادربردهای این شرکت از 2 سال پیش تا کنون، جزو سردمداران اورکلاک در جهان بوده و یکی از برجستگی آنها در این زمینه است.

MEG Z390 GODLIKE یکی از برترین مادربردهای Z390 جهان است که دارای نمایشگر OLED، ظاهر بسیار زیبا و هجومی، کارت توسعه M.2 XPANDER-Z، اسلات های سراسر پوشیده شده M.2 بر روی برد، سیستم صوتی ESS AUDIO DAC به همراه Xtreme Audio DAC و آمپلی فایر ESS است. از جمله دیگر قابلیت های آن می توان به Killer Gaming، Killer xTend و جک هدفون 6.3 میلی متری اشاره کرد.