تماشا کنید: شکنجه OnePlus 6T و مقاومتی فراتر از حد انتظار

شب گذشته کمپانی وان پلاس بالاخره پس از ماه ها انتشار اخبار رسمی و غیر رسمی و گزارشات موثق و غیر موثق، از OnePlus 6T، جدیدترین قاتل پرچمداران رونمایی کرد. پرچمداری که مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی و یک ناچ کوچک قطره ای شکل است و صفحه نمایش که توسط گوریلا گلس 6 محافظت میشود. سنسور اثر انگشت نیز همان طور که انتظار میرفت در این پرچمدار، با نمایشگر امولد آن یکپارچه شده است. در حالی که طراحی این پرچمدار بسیار شبیه به R17 Pro اوپو است، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 در پرچمدار جدید وان پلاس استفاده شده است. با اینکه سنسور اثر انگشت OnePlus 6T از نوع اپتیکال است اما وان پلاس مدعی شده که این سنسور سریعترین سنسور نوع خود در بازار است.

JerryRigEveryThing، کانال معروف یوتیوب که جدیدترین گوشی های هوشمند را در کمترین فاصله بعد از معرفی آزمایش مقاومت بدنه میکند، در فاصله ای چند ساعت پس از معرفی OnePlus 6T، به این پرچمدار دسترسی پیدا کرده و مثل همیشه دستگاه را مورد شکنجه های خود قرار داده است. وان پلاس باری دیگر ثابت کرده که یک سازنده چینی معمولی نیست و قادر است محصولاتی بسیار باکیفیت را با قیمتی رقابتی تولید کند.

یکی از نکات قابل توجهی که در ویدئو دیدیم، عملکرد خوب سنسور اثر انگشت تحت نمایشگر پرچمدار وان پلاس با وجود خط و خش های زیادی که دقیقا روی سنسور ایجاد شد، بود که همچنان با دقت و سرعت مناسبی اثر انگشت را اسکن و قفل دستگاه را باز کرد. نمایشگر دستگاه به لطف نسل ششم محافظ های گوریلا گلس مقاومت خوبی در مقابل خط و خش از خود نشان داد و مقاومت صفحه نمایش در مقابل حرارت نیز بسیار خوب بود. پشت دستگاه نیز که بر خلاف نسل قبل شیشه ای نیست، آسیب خاصی از برخورد با اجسام تیز فلزی ندید و به طور کلی میتوان امتیاز بسیار خوبی را به مقاومت بدنه OnePlus 6T اعطا کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟