انتشار تصویری مفهومی از گلکسی اس 10 سامسونگ با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر

سال 2018 تقریبا به پایان خود رسیده و طبیعتا باید خود را آماده معرفی نسل جدید گوشی های پرچمدار کنیم. از مورد انتظارترین پرچمداران 2019 که میلیون ها کاربر در انتظار رونمایی آن نشسته اند میتوان به گلکسی اس 10، پرچمدار سری بعد کمپانی سامسونگ اشاره کرد که زمان چندان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. این پرچمدار مهم اندرویدی احتمالا مانند نسل قبل خود، اوایل سال 2019 از راه خواهد رسید و پیش بینی سامسونگ این دستگاه را درست قبل از آغاز کار نمایشگاه MWC 2019 در ماه فوریه رونمایی کند. مانند نسل های گذشته، هر چه به زمان معرفی نزدیک بشنویم خبرها و شایعات بیشتری از گلکسی اس 10 خواهیم شنید.

جدیدترین گزارشات پیرامون پرچمداران نسل بعد سامسونگ حاکی از این دارند که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس ممکن است از طراحی جدیدی برخوردار باشند و غول کره ای نسبت نمایشگر به بدنه در پرچمداران جدید سری اس را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد و همچنین طراحی جدیدی را برای بخش دوربین جلوی دستگاه اعمال خواهد کرد. سامسونگ قرار نیست از ناچ در هیچ یک از گوشی های خود استفاده کند. به جای بریدگی شایع گوشی های هوشمند امروزی، سامسونگ میخواد یک حفره کوچک برای قرارگیری دوربین جلو در گلکسی های آینده استفاده کند که در مقایسه با ناچ، فضای خیلی کمتری از پنل نمایشگر را اشغال میکند.

با توجه به پتنی که سامسونگ در این مورد اخیرا ثبت کرده و قوت گرفتن احتمال وجود چنین طراحی برای گلکسی اس 10 و تمام صحبت هایی که در مورد این پرچمدار شنیده میشود، فاش کنندگان فرصتی را برای تصویرسازی احتمالی از این پرچمدار را بدست آورده اند تا پیش از معرفی رسمی، پیش زمینه ای از طراحی گلکسی اس 10 در اختیار کاربران قرار داشته باشد. Ben Geskin، طراح مدل های مفهومی گوشی های هوشمند اقدام به طراحی و انتشار تصویری (تصویر اصلی این مطلب) رندر شده از گلکسی اس 10 کرده است. در این تصویر که فقط پنل جلویی دستگاه به نمایش گذاشته شده، حاشیه های ناچیز صفحه نمایش و حفره حاوی دوربین سلفی را شاهد هستیم. طراح در خلق این مدل مفهومی، سنسور اثر انگشت را در زیر پنل نمایشگر فرض کرده است و دیگر هیچ نکته خاصی در این طراحی وجود ندارد. این تصویر فقط با استناد به شایعات و گزارشات غیر رسمی، طراحی شده و ممکن است گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به هیچ وجه چنین ظاهری نداشته باشند.