نسخه “Legend” آیفون XS با قیمت 3000 یورو عرضه شد

شرکت Legend Helsinki متخصص تولید نسخه‌های لوکس و سفارشی از گوشی‌های هوشمند با لقب Legend (افسانه) است. این کمپانی در آخرین مجموعه از کارهای خود به سراغ آیفون‌های سال 2018 اپل و ساعت اپل واچ 4 رفته است. پنل پشتی گوشی‌ آیفون XS به شیوه‌های گوناگون مانند الماس‌های واقعی، چرم کروکودیل و فیبر کربن شخصی سازی شده است. قیمت این گوشی حالا چیزی در حدود 3000 یورو است، اما اگر بخواهید آیفون XS Max این نسخه با حافظه 512 گیگابایتی آن را تهیه کنید باید 4060 یورو بپردازید.

قیمت پایه 3000 یورو برای آیفون 10اس با 512 گیگابایت حافظه داخلی است، اما اگر بخواهید نسخه 256 گیگابایتی آن را خریداری کنید، قیمت آن 200 یورو کمتر خواهد شد. نسخه 256 گیگابایتی گوشی بزرگتر، یعنی 10اس مکس هم 130 یورو از نسخه 512 گیگابایتی آن ارزان‌تر خواهد شد. جالب است که شما در ازای پرداخت هزینه 4000 یورویی به گوشی‌ای با ظاهری لوکس دست پیدا خواهید کرد و از نظر مشخصات سخت‌افزاری و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، هیچ تفاوتی با نسخه معمول آیفون Xs و Xs Max مشاهده نخواهید کرد.

کمپانی لجند هلسینکی برای شخصی‌سازی محصولات به کاربران نیز قدرت انتخاب داده است. حالا شما می‌توانید نوع چرمی که برای گوشی استفاده می‌شود را از میان چرم تمساح، مار پیتون، لقمه ماهی و کوسه انتخاب کنید. اما اینکه آیا شما موافق کشتن این حیوانات بدون هیچ دلیل و استفاده از پوست آنها برای لوازم جانبی و تزئیناتی هستید یا خیر، به خودتان بستگی دارد. علاوه‌براین امکان ایجاد لوگوهای شخصی مانند خاتم کاری با فولاد دمشق و سنگ‌های قیمتی نیز توسط این شرکت امکان‌پذیر است.

گوشی‌های هوشمندی که توسط این شرکت به محصولات لوکس و شخصی‌سازی شده تبدیل می‌شوند، از طریق سایت آنها قابل خریداری می‌باشد. البته لجند در دوحه قطر، سیدنی استرالیا، هنگ کنگ و ماکائو چین نیز محصولات خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد.