اوپو 100 میلیون گوشی هوشمند با تکنولوژی VOOC فروخته است

شرکت چینی اوپو روز گذشته رویدادی را در شهر شانگهای چین با نام “Super VOOC Flash Charge Day” برگزار کرد و در این مراسم اعلام کرد که بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع VOOC فروخته است.

شن یرن، قائم مقام شرکت اوپو که مسئولیت کسب و کار در بازار خانگی را برعهده دارد، گفته است که استاندارهای جدید عادت کاربران در استفاده از گوشی را تغییر داده است و آنها دیگر به جای به شارژ زدن گوشی در هنگام خواب، آن را صبح (قبل از خروج از خانه) به شارژ می‌زنند. در این مراسم برای جشن گرفتن این موفقیت، اوپو از استاندارد جدید Super VOOC رونمایی کرد که در طی آن پیکاچو، شخصیت معروف بازی پوکمون به عنوان سفیر این کمپانی انتخاب شد.

در بخش دیگری از مراسم اوپو از قاب‌های محافظ گوشی Oppo R17 Pro، چند سری از استیکر، تگ NFC و مهمتر از همه از پاوربانک 10000 میلی‌آمپرساعتی با توان خروجی 50 وات (5 ولت- 1 آمپر) رونمایی کرد. گفته می‌شود که فناوری SuperVOOC می‌توان یک باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعت را به طور کامل و به لطف این توان خروجی 50 واتی، تنها در مدت 35 دقیقه شارژ کند.

قیمت این نسخه Pikachu Edition پاوربانک Super VOOC در بازار چین به قیمت 399 یوان (60 دلار – 50 یورو) به فروش خواهد رسید. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص نحوه فروش این پاوربانک و اینکه آیا در بازار جهانی به فروش خواهد رسید یا نه، منتشر نشده است.