پرچمداران جدید HUAWEI از نگاه معتبرترین رسانه‌های دنیا

بررسی تخصصی محصول توسط رسانه ها معمولا مخاطبهای زیادی دارد و خیلی از افراد برای خرید هر محصولی معمولا چندین بررسی مختلف را مطالعه می‌کنند. در همین راستا گوشی‌های هوشمند سری Huawei Mate 20 در اختیار رسانه‌های مختلف برای بررسی دقیق قرار گرفته‌ است و بازخوردهای قابل توجهی را از سوی متخصصان و کارشناسان این رسانه‌ها به ویژه وب‌سایت‌های بررسی، به همراه داشته‌ است. در ادامه این مطلب بخشی از نظرات این وب‌سایت‌ها و در پایان، نکات مهم بررسی چند محصول دیگر هوآوی به جز گوشی‌های سری Huawei Mate 20 آورده شده است.

  • WIRED: « برترین گوشی هوشمند سال 2019 از منظر تکنولوژی »

Mate 20 Pro Huawei تعداد ۹ ستاره را از مجموع ۱۰ ستاره از طرف وب‌سایت WIRED دریافت کرد. وب‌سایتی که این دستگاه را به عنوان«تکنولوژیک‌ترین گوشی هوشمند سال» یا به بیان ساده‌تر، گوشی هوشمندی که در سال جاری میلادی، بیشترین میزان فناوری را در خود جا داده، تحسین کرده است. WIRED از طراحی نوآورانه، عملکرد خیره‌کننده باتری و قابلیت‌های فوق‌العاده این محصول در بخش عکاسی، به عنوان نکات قابل توجه این گوشی یاد کرده است.

"گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro محصولی است که بیشترین میزان تکنولوژی را در میان گوشی‌های هوشمند سال جاری، در خود جا داده است. هوآوی، فناوری را در قالب راهکارهایی جذاب‌تر و خوشایندتر در مقایسه با گذشته، در این محصول ادغام کرده است. این شرکت، صفحه‌نمایشی با ابعاد بزرگ را در بدنه‌ای باریک‌تر جا داده است. روندی که گرفتن گوشی را در دست، در مقایسه با رقبا، ساده‌تر کرده است"

https://www.wired.co.uk/article/huawei-mate-20-pro-review

  • Huawei Mate 20 Pro ؛ رقیب محترم چینی

استفان فینیچ از وب‌سایت Tech Guide ۵ ستاره را از مجموع کل ۵ ستاره به Huawei Mate 20 Pro اختصاص داده است. او ضمن تحسین این محصول، از آن به عنوان «محصولی که معادله‌های حاکم بر بازار را تغییر داده یاد کرده است.»

او همچنین نگاه ویژه‌ای به هوشمندی و بهره‌وری انرژی بالای تراشه Kirin 980 و البته اسکنر جذاب تشخیص اثرانگشت و کیفیت چشم‌نواز گوشی در بخش عکس‌برداری داشته است.

" گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro می‌تواند محصولی باشد که ثابت می‌کند هوآوی رقیبی با ارزشمند بوده و از قابلیت‌ها و فناوری‌های کافی و البته دست اول در بازار بهره می‌برد تا بتواند مشتاقان را استفاده از برند خود ترغیب کند."

Huawei Mate 20 Pro smartphone review – one of the most advanced devices on the market

  • سری Huawei Mate 20 در صدر برترین‌های ماه اکتبر ۲۰۱۸ نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu

بنابر گزارش وب‌سایت BGR، در جدیدترین رده‌بندی نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu در ماه اکتبر ۲۰۱۸ میلادی، Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro و Huawei Mate 20 X سه جایگاه اول و البته با ارزش این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

https://www.bgr.in/news/antutu-top-performing-phones-of-october-2018-sees-huawei-mate-20-series-take-top-position/

  • دو هفته با Huawei Mate 20؛ سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان

ویل ترافورد از The New Zealand Herald ضمن تحسین Huawei Mate 20 به عنوان سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان، به نقاط قوتی نظیر سخت‌افزار پیشرفته، دوربین قدرتمند و تراشه‌ای با مصرف بهینه انرژی اشاره دارد. او علاوه بر این معتقد است " سری Huawei Mate 20 استانداردهایی را برای محصولات سال ۲۰۱۹ میلادی تولیدکننده‌های دیگر وضع کرده است." و همچنین در این باره می‌گوید :

"رویداد رونمایی، به خودی خود جایگاهی برای تشریح قابلیت‌های مختلف برای ورود به بازار بود و فراتر از کنفرانسی بود که در آن قابلیت‌هایی معرفی شود که بروزرسانی ویژگی‌های قبلاً معرفی شده دیگر گوشی‌های هوشمند باشد. به بیان دیگر، هوآوی قابلیت‌هایی را معرفی کرد که تا پیش از این شرکت‌های دیگر مدیریت توسعه و بهبود آن را در دست نگرفته بودند مانند داشتن سریع‌ترین پردازنده جهان و بهترین دوربین استفاده شده در گوشی‌های هوشمند تا به حال و همچنین طراحی صنعتی که به نظر می‌رسد استانداردهای جدیدی را برای محصولات سال ۲۰۱۹ برندهای دیگر به وجود آورده است"

https://www.nzherald.co.nz/business/news/article.cfm?c_id=3&objectid=12154307

  • بهترین گوشی های اندرویدی گیمینگ برای سال ۲۰۱۸ میلادی کدامند؟

بر اساس گزارش Mighty Gadget، گوشی هوشمند Huawei Mate 20 X یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اندرویدی سال ۲۰۱۸ میلادی است. تحلیلگر این وب‌سایت معتقد است صفحه‌نمایش غول‌پیکر، این محصول را به یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ موجود در بازار مبدل کرده است.

What are the best Android Gaming Phones for 2018?

  • 5 ستاره کامل؛ نگاه City A.M به Huawei Mate 20 Pro

استیو هوگارتی از City A.M پنج ستاره کامل را (از مجموع ۵ ستاره) به Huawei Mate 20 Pro اختصاص داد. او معتقد است این محصول به سادگی می‌تواند عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی که هوآوی تا به اینجای کار تولید کرده را از آن خود کند. این پرچمدار کاملاً تاثیرگذار، تحسین همگان را به دلیل عملکرد بی‌نظیر باتری و همچنین رابط کاربری بهبودیافته EMUI OS به همراه داشته است.

http://www.cityam.com/268031/huawei-mate-20-pro-review-huaweis-latest-flagship-contender

  • Expert Review : «بهترین گوشی هوشمند سال»

جاناتان برا از وب‌سایت Expert Reviews امتیاز ۵ ستاره از مجموع ۵ ستاره را برای Huawei Mate 20 Pro در نظر گرفته است. این کارشناس، محصول یادشده را با عنوان گوشی هوشمندی "با پتانسیل بالا در جهت دریافت عنوان بهترین گوشی هوشمند سال" معرفی می‌کند. همچنین اشاره ویژه‌ای به کارایی چشمگیر باتری، دوربین‌هایی با عملکرد عالی و پردازنده متمرکز روی بهینه‌سازی مصرف انرژی یعنی Kirin 980 داشته است. در مجموع، او معتقد است Mate 20 Pro Huawei خود را به عنوان گوشی هوشمندی فوق‌العاده خوب ثابت خواهد کرد. محصولی که در مقایسه با Huawei P20، بهبود یافته و قابلیت‌های هوشمندانه‌ای را در خود گرد هم آورده است. Huawei Mate 20 Pro متقاعدکننده جدی برای دریافت عنوان بهترین گوشی هوشمند سال به حساب می‌آید."

http://www.expertreviews.co.uk/huawei/1407967/huawei-mate-20-pro-review

  • Engadget: «بررسی Huawei Mate 20 Pro: در نهایت شگفتی »

Engadget مدعی شده Huawei Mate 20 Pro محصولی تقریباً ایده‌ال بوده و از آن به عنوان بهترین گوشی هوشمندی که در حال حاضر در بازار یافت می‌شود یاد می‌کند. جمی ریگ در این مطلب مینویسد: "دوربین‌ها، به خودی خود دلیل خوبی برای انتخاب این گوشی هوشمند هستند. پس از دوربین هم صفحه‌نمایش، عملکرد، باتری و رنگ چشم‌نواز توایلایت از دیگر گزینه‌‌های قابل توجه هستند. این گوشی هوشمند، سخت‌افزار قابل توجه دیگری از این شرکت چینی به حساب آمده و مسلماً بهترین گوشی هوشمند ۲۰۱۸ میلادی است. چیزی به عنوان یک گوشی هوشمند کامل وجود ندارد، اما Huawei Mate 20 Pro بدون شک نزدیک‌ترین گزینه به محصول کاملی است که در حال حاضر می‌توانید در اختیار داشته باشید."

https://www.engadget.com/2018/11/01/huawei-mate-20-pro-review/

  • The Week: «ظهور یک رقیب جدید برای iPhone XS Max، ایده‌آل برای عکاسی و فوق‌العاده در بیشتر جنبه‌ها»

به اعتقاد The Week، گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro محصولی سرشار از قابلیت‌های مختلف، قدرتمند و ایده‌آل برای عکاسان است. در بررسی این وب‌سایت، ضمن تحسین Mate 20 Pro Huawei به دلیل پیشتازی در تقریباً تمامی بخش‌های موجود، اینچنین نتیجه‌گیری شده که این گوشی هوشمند، رقیبی جدی در سطح بالای بازار گوشی‌های هوشمند است.

"گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها، قدرت چشمگیر و به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسان، تقریبا در تمامی زمینه‌ها، برتری دارد. این گوشی رقیبی جدی در سطح برتر بازار گوشی‌های هوشمند بوده و دستگاه دیگری را به مجموعه گوشی‌های هوشمند سطح بالای اندرویدی اضافه کرده تا از میان آن‌ها گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید."

http://www.theweek.co.uk/smartphones/97531/huawei-mate-20-pro-review-a-new-iphone-xs-max-rival-arises

  • GSMArena: «رکوردشکنی Huawei Mate 20 Pro در فرایند پیش‌فروش بازار اروپای غربی»

GSMArena برپایه آمار پیش‌فروش، احتمال داده که Huawei Mate 20 Pro به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار اروپای غربی تبدیل شود. این وب‌سایت متذکر شده که آمار پیش‌فروش Mate 20 Pro Huawei چیزی تا ۴۰ درصد بیشتر از نزدیک ترین عضو خانواده اش، یعنی P20 Pro Huawei بوده است. هوآوی امروز با افتخار اعلام کرد Mate 20 Pro Huawei در مسیر تبدیل شدن به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تاریخ در اروپای غربی قرار گرفته است. با بررسی آمار پیش‌فروش این گوشی میتوان بهدرستی این مطلب پی برد."

https://www.gsmarena.com/newscomm-34009.php

  • برتری HUAWEI Mate 20 Pro در مقایسه عملکرد باتری با OnePlus 6T، Note 9، Pixel 3 XL، iPhone XS / XR و محصولات دیگر

Huawei Mate 20 Pro خود را به عنوان گزینه پیروز در مقایسه عملکرد باتری توسط The Tech Chap در مقابل محصولاتی نظیر OnePlus 6T، Note 9، Pixel 3 XL و iPhone XS / XR، ثابت کرد. تام هانیندز اینچنین نتیجه‌گیری کرده که "جای تعجب نیست که گوشی هوشمند هوآوی در زمانی که تمامی رقبا با باتری خالی روبرو شده بودند، همچنان ۱۰ درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ کرده بود."

  • عرضه بروزرسانی Huawei Nova 3i با قابلیت Super Night Mode و بسته امنیتی ماه اکتبر

BGR در گزارش خود اعلام کرده هوآوی فرایند عرضه بروزرسانی EMUI 8.2.0.131 را برای Nova 3i آغاز کرده است. بروزرسانی این محصول، بسته امنیتی ماه اکتبر را در کنار قابلیت Super Night Mode‌ (توسعه یافته برپایه هوش مصنوعی) در اپلیکیشن دوربین قرار خواهد داد. قابلیتی که به ثبت تصاویر بهتر در شرایطی با نور محیطی محدود کمک خواهد کرد. "اما گزینه شاخص، قابلیت Super Night Mode در اپلیکیشن دوربین است. این قابلیت ابتدا در گوشی‌های هوشمند سری Huawei P20 به‌کار بسته شده بود."

https://www.bgr.in/news/huawei-nova-3i-update-rolling-out-with-super-night-mode-october-security-patch/

  • Surface Laptop 2 در مقابل Huawei MateBook X Pro: کدام‌یک را بخرید؟

در صورتی که به دنبال دستگاهی با عملکرد فوق‌العاده هستید Windows Central به شما پیشنهاد می‌کنید Huawei MateBook X Pro را انتخاب کنید. پیشنهادی که با توجه به بهره‌مندی از گرافیک NVIDIA، حافظه SSD پرسرعت و صفحه‌نمایش عالی، ارائه شده است.

"در میان تمامی قابلیت‌های دیگر، MateBook X Pro Huawei با توجه بهره‌مندی از گرافیک NVIDIA و درایو SSD، عملکرد بالاتری در مقایسه با Surface Laptop 2 خواهد داشت. در صورتی که به پشتیبانی از قابلیت‌های متمرکز روی مجموعه Inking نیازی ندارید، محصول هوآوی لپ‌تاپی برجسته است که از صفحه‌نمایشی فوق‌العاده نیز بهره می‌برد.

https://www.windowscentral.com/surface-laptop-2-vs-huawei-matebook-x-pro

  • TrustedReviews: «بهترین تبلت اندرویدی ۲۰۱۸»

Huawei MediaPad M5 Pro موفق شد جایگاه ویژه‌ای را در لیست بهترین تبلت‌های اندرویدی وب‌سایت Trusted Review به خود اختصاص دهد. جایگاهی که با توجه به بهره‌مندی از قلم کاربردی، عملکرد خوب باتری و اسپیکرهای قدرتمند به دست آمده است.

"تبلت برتر سال ۲۰۱۸ میلادی هوآوی، Huawei MediaPad M5 Pro است که تقریباً مشابه با تبلت استاندارد ۱۰.۸ اینچی Huawei MediaPad M5 این شرکت بوده اما این تفاوت را به همراه دارد که پشتیبانی از قلم M-Pen هواوی را نیز در کنار خود می‌بیند"

Best Android tablet 2020: Six top choices that use Google’s OS

  • Coach Magazine: «بهترین دستبندهای سلامتی هوشمند با قابلیت رهگیری فعالیت‌های بدنی در سال ۲۰۱۸»

Huawei Band Pro 2 لقب بهترین دستگاه الکترونیکی پوشیدنی با امکان رهگیری فعالیت‌های بدنی را از مجله Coach Magazine دریافت کرد. امری که در پرتو بهره‌مندی از مجموعه‌ای قابل توجه از قابلیت‌ها شامل تراشه ادغام شده به منظور بهره‌برداری از GPS و همچنین سیستم رهگیری تعداد ضربان قلب، میسر شده است.

"در صورتی که به جای یک ساعت هوشمند، به دنبال دستبند سلامتی هستید که می‌تواند تمامی جزئیات را در هنگام دویدن‌های شما ثبت کرده و امکان بررسی بعدی را به شما بدهد، انتخاب Huawei Band Pro 2 شما را پشیمان نخواهد کرد."

http://www.coachmag.co.uk/fitness-trackers/6279/the-best-running-watches-of-2018-now-with-black-friday-deals