جی اسکیل رم های زیبا و جذاب Trident Z Royal را معرفی کرد
1 min read

جی اسکیل رم های زیبا و جذاب Trident Z Royal را معرفی کرد

در نهایت G.Skill هم به این نتیجه رسیده است که طراحی ظاهری ماژول های این شرکت تکراری بوده و اینک نیاز به یک تغییر اساسی احساس می شود. نتیجه این تغییر، چیزی نیست جز حافظه های جدید Trident Z Royal. این محصولات دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا، متفاوت و جذاب هستند. در بخش بالایی رم ها، بخشی شفاف با ظاهر کریستالی به چشم می خورد که در 8 قسمت آنها دیودهای LED RGB به خدمت گرفته شده است.

هیت سینک تعبیه شده بر روی آنها، بی شباهت به ماژول های Trident Z نبوده اما رنگ آمیزی و طراحی نهایی مقداری متفاوت است. رم های Trident Z Royal از ماژول های 8 گیگابایت به بالا، در کیت های حداقل 16 و حداکثر 128 گیگابایتی تولید خواهند شد. حداقل ولتاژ مصرفی آنها 1.35 و حداکثر 1.5 ولت است.

به گفته جی اسکیل، ماژول های جدید رویال، از قابلیت اورکلاک بالایی بهره می برند. این محصولات در فرکانس های 3000، 3200، 3600، 4000، 4266، 4400 و 4600 مگاهرتز تولید خواهند شد. در نتیجه عمده استفاده آنها در سیستم های حرفه ای و سطح بالا تعریف شده است. تمامی کیت ها با پروفایل Intel XMP 2.0 سازگار بوده و از ماه دسامبر سال 2018، شاهد عرضه رسمی و جهانی آنها خواهیم بود. رم های Trident Z Royal را می توان زیباترین محصولات جی اسکیل دانست.