بروزرسانی مرورگر فایرفاکس برای کاربران اندروید و iOS
1 min read

بروزرسانی مرورگر فایرفاکس برای کاربران اندروید و iOS

موزیلا اخیرا اعلام کرد نسخه جدیدی از فایرفاکس برای دستگاه های اندروید و iOS در سراسر جهان ارائه شده است. این شرکت سعی دارد تا به عملکرد این مرورگر بهبود ببخشد و با قابلیت هایی پیشرفته در اختیار کاربران قرار گیرد. در این بروزرسانی اخیر فایرفاکس، مهم ترین تغییر، قابلیت Dark Mode است محیطی تاریک را برای استفاده در شب در اختیار کاربران قرار می دهد و با زدن یک ضربه بر روی صفحه حالت Dark Mode فعال خواهد شد. این نسخه از فایرفاکس همچنین امکان تغییر تم تارک و روشن را به صورت دستی و خودکار ارائه خواهد کرد.

این بروزرسانی جدید استفاده از فایرفاکس را در سیستم عامل iOS ساده تر کرده است و امکان مدیریت زبانه های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد. در نتیجه کاربران می تواند تغییرات و تنظیمات را به راحتی شخصی سازی نماید. همچنین شاهد بهبود پیمایش صفحات در این نسخه ی جدید است.

امکان جستجو، فیلتر کردن و ترتیب بندی زبانه ها نیز در اختیار کاربران قرار دارد. بر اساس گزارش ها این نسخه از سرعت بالاتری نسبت به نسخه ی قبلی برخوردار است و با سرعت خوبی صفحات را بارگذاری می کند. پشتیبانی از قابلیت های پیشرفته موجب شده تا این مرورگر عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشد و همچنین باگ های امنیتی آن رفع شده است.