تعداد کاربران نسخه موبایل PUBG در آمریکا به بیش از 3 میلیون نفر رسید

بر اساس اطلاعات اخیر منتشر شده در پلاترم تحلیلی App Ape، نسخه موبایل بازی محبوب PUBG از آمار 3 میلیون بازیکن در آمریکا پیشی گرفت، و اکثر‌ این بازیکنان از حساب‌های اندرویدی استفاده می کنند.

این بازی معروف موبایل، در حالی به این نتیجه در آمریکا دست پیدا می کند که پیش از این Tencent تولید کننده و منتشر کننده بازی، اعلام کرده بود که این بازی مجموعا در کشور‌‌ها چین، ژاپن و کره جنوبی 100 میلیون بار دانلود شده است. مفهوم عنوان نشده در گزارش‌ اخیر این است که با توجه به اینکه پابچی در همه زمینه‌ها یک موفقیت جهانی کسب کرده‌ است، اما ایالات متحده هنوز نقش عمده را در این موفقیت بازی نمی‌کند.

بازی هم اکنون با بیش از 1.7 میلیون حساب اندروید، حدود 3.1 میلیون بازیکن آمریکایی دارد. کاربران به طور میانگین در آمریکا هر روز بازی را 5.5 بار اجرا می‌کنند و بیش از 30 درصد این بازیکنان آمریکایی را بانوان تشکیل می‌دهند. درحالی که PUBG عموما نسبت به سایر محتوا‌های اندروید و IOS به عنوان یک بازی خشن شناخته می‌شود، اما بازیگرانی که جذب آن می‌شوند عموما شخصیت ملایمی دارند؛ زیرا بر اساس سرویس پیشنهاد App App’s همان اشخاص بازی‌هایی مانند Clash Royale و Pokemon Quest را نیز بازی می‌کنند. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد که حدود نصف کاربران حداقل یک بار در ماه بازی را اجرا می‌کنند و 14درصد از آ‌ن‌ها نیز هر روز بازی را اجرا می‌کنند.

بزرگترین رقیب PUBG، یعنی Fortnite، هنوز در گوگل پلی استور موجود نمی‌باشد و کارشناسان هنوز منتظر هستند تا ببینند این مسئله تا چه اندازه بر عملکرد تجاری آن تاثیر می‌گذارد.

بازی کمپانی Tencent کار خود را به خوبی در اندروید آغاز کرد و هم اکنون نیز احتمال می‌رود که خیلی بیشتر از Fortnite به موفقیت دست پیدا کنند. همچنین این کمپانی با سازنده‌های تلفن‌های هوشمند و استودیو‌های فیلم در حال همکاری است تا جایگاه ‌خود را حفظ کند و تقاضای بازی خود را در غرب افزایش دهند.