ظرفیت باتری گوشی‌های خانواده گلکسی S10 سامسونگ مشخص شد
1 min read

ظرفیت باتری گوشی‌های خانواده گلکسی S10 سامسونگ مشخص شد

باتوجه به اینکه هوآوی تلاش می‌کند ظرفیت باتری گوشی‌های پرچمدار خود را نسل به نسل بهبود بخشد، به نظر می‌رسد که سامسونگ عقیده‌ای به این موضوع ندارد و در گلگسی S7، تا گلکسی S8 و بعد از آن گلکسی S9 تقریباً از باتری‌ای با ظرفیت مشابه استفاده کرده است و این موضوع انتقاداتی را نیز به همراه داشته است. با این حال به نظر می‌رسد در گلکسی S10 شاهد یک تغییر اساسی در میزان ظرفیت باتری خواهیم بود.

Ice Universe یکی از افشاگرانی که اصولاً اطلاعات درستی در رابطه با گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌کند، اعلام کرده است که Galaxy S10 استاندارد که احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد، دارای باتری 3500 میلی آمپرساعتی خواهد بود. این ظرفیت یعنی نسل جدید در مقایسه با نسل قبل، یعنی گلکسی S9 دارای افزایش 500 میلی آمپرساعتی است و باتری مشابه با نسخه بزرگتر، یعنی گلکسی S9+ دارد.

علاوه‌براین گلکسی S10+ دارای باتری بزرگتر با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت خواهد بود. این ظرفیت با آنچه که پیش‌تر و در ماه اکتبر سال گذشته اعلام شده بود مطابقت دارد و همچنین نشان دهنده افزایش 500 میلی آمپرساعتی در مقایسه با نسخه پلاس سال گذشته است. در واقع این ظرفیت گلکسی اس10پلاس را هم‌ردیف با گلکسی نوت 9 و میت 20 هوآوی قرار می‌دهد.

در نهایت نوبت به ارزان‌ترین عضو خانواده، یعنی Galaxy S10 Lite می‌رسد. این گوشی دارای باتری 3100 میلی آمپرساعتی خواهد بود. اگرچه شاید در نگاه اول این ظرفیت کم به نظر آید، اما این گوشی از گلکسی S9ای که باتری 3000 میلی آمپرساعتی داشت، کوچکتر خواهد بود. علاوه‌براین این دستگاه دارای یک پردازنده جدیدتر و کارآمدتر و صفحه نمایشی با وضوح پایین‌تر است و این‌ها مواردی هستند که باعث عملکرد بهتر باتری می‌شوند.

انتظار می‌رود که خانواده Galaxy S10 در رویداد Unpacked در تاریخ 20 فوریه (30 بهمن ماه) معرفی شوند. در حال حاضر در رابطه با قیمت احتمالی این محصولات خبری در دسترس نیست، اما مسلماً با نزدیک شدن به زمان معرفی این سری اطلاعات بیشتری از آنها منتشر خواهد شد.