آیا می دانید سخت افزار مرموز MSI چیست؟

چندی پیش، خبر تولید یک محصول خاص با فیبرکربن را برای شما عزیزان منتشر کردیم که توسط برند MSI صورت گرفته بود. ((برخی معتقدند که این محصول به واقع نسخه ای از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Lightning است؛ اما زمانی که تمرکز توئیت این شرکت بر روی متریال معطوف می شود، داستان به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد. تصویر نشان می دهد که محصول یا سخت افزار جدید MSI با یک متریال جدید، حتی به مراتب سخت تر از استیل تولید خواهد شد؛ از سوی دیگر تصویری که به همراه این توضیح منتشر شده است، چیزی شبیه به فیبر کربن را نمایان کرده است.

آیا MSI یک محصول جدید با بدنه و متریال فیبر کربن را تولید خواهد کرد؟ در این صورت شاید با اولین شرکتی روبرو هستیم که متریال فیبر کربن را به صورت عمده در یک سخت افزار مورد استفاده قرار خواهد داد!))

فکر می کنید این نوآوری MSI چه محصولی است؟ بله، کارت گرافیک قدرتمند و پرچمدار MSI GeForce RTX 2080 Ti Lightning Z که هنوز نیامده رکوردهای اورکلاکی را به نام خود ثبت کرده است. البته با توجه به عدم ارائه اطلاعات کامل، این کارت گرافیک می توانید یک Lightning با هر تراشه دیگری، نظیر RTX 2080/RTX 2070 باشد. به هر حال این محصول خاص در CES 2019 به نمایش در آمده و به شدت منتظر ورود آن هستیم…CES 2019 به مانند سالهای گذشته، با خبرنگار اختصاصی ما در لاس وگاس پوشش داده خواهد شد.