رونمایی ال جی از سیستم های صوتی قدرتمند پیش از CES 2019

شرکت ال جی همانند دیگر رقبا سخت خود را برای نمایشگاه بین المللی فناوری لاس وگاس به نام CES که هر سال در ماه ژانویه برگزار می شود، آماده کرده است.

رویداد CES 2019 نیز با انبوهی از محصولات جدید و پیشرفته، بدون شک می تواند یکی از نمایشگاه های دیدنی باشد. به تازگی شرکت کره ای ال جی قبل از آغاز این نمایشگاه تصمیم به رونمایی سیستم های صوتی جدید سری XBoom گرفته است.

اولین سیستم به عنوان XBoom CL98 شناخته شده و سیستم کوچک صوتی اما قدرتمند به شمار می رود. خروجی قدرت صوتی این سیستم به 3500 وات می رسد و بدون شک برای استفاده در جشن ها می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین کیفیت صدا استریو دیگر ویژگی آن بوده و تجربه کاربری خوبی در بحث صدا رقم می زند.

دیگر سیستم تک اسپیکر XBoom OL100 بوده که قادر است خروجی صدا 2000 واتی تولید کند. باتوجه به ابعاد کم می توان آن را در فضای محدود نیز قرار داد. البته ال جی قدرت بالایی برای XBoom OL100 در نظر گرفته، اگرچه تک اسپیکر محسوب می شود. درایورهای این سیستم صوتی فرکانس و باس قابل توجهی دارد.

همچنین کاربر می توان از این سیستم با حالت Meridian Mode برای استفاده در یک جشن بهره گیرد تا شاهد پخش صدایی خیره کننده و پروضوح در فضا باشد. این فناوری صوتی توسط شرکت بریتانیایی audiophile توسعه یافته است.

سری سیستم های XBoom دارای قابلیت پشتیبانی از aptX HD هستند و از طریق بلوتوث یا دیگر روش ها به سایر دستگاه ها متصل می شوند. بنابراین می توان موسیقی مورد علاقه درون تلفن هوشمند را از طریق این سیستم های صوتی پخش کرد. Kim Dae-chul مدیر بخش محصولات صوتی و ویدئویی ال جی اظهار داشت که کمپانی درصدد است تا به گسترش محصولات سری XBoom بپردازد. تمامی این سیستم ها در نمایشگاه CES 2019 به نمایش درخواهند آمد.