کنایه اپل به رقبای شرکت کننده در نمایشگاه CES 2019

لاس وگاس شهر معروف خوشگذرانی در ایالات متحده یک شعار معروف دارد و آن "What happens in Las Vegas, stays in Las Vegas" است که به معنی آنست که هر آنچه در این شهر اتفاق بیفتد در همانجا باقی خواهد ماند. این شعار تا حدی معروف و جذاب است که حتی اپل هم تصمیم گرفته تا در بیلبورد تبلیغاتی خود با تغییراتی از آن استفاده کند. اپل در آستانه آغاز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES 2019) در این شهر در نزدیکی محل برگزاری آن تابلویی کنایه آمیز با اقتباس از شعار معروف این شهر نصب کرده است.

این بیلبورد بخشی از نمای پشتی گوشی‌های سال جدید آنها یعنی iPhone XS و iPhone XS Max را به تصویر کشیده و در کنار آن جمله "What happens on your iPhone, stays on your iPhone." (به معنی هر چه در آیفون شما اتفاق می‌افتد در آیفون شما باقی می‌ماند) را نوشته است. در پایین این بیلبورد هم آدرس صفحه حریم شخصی اپل (apple.com/privacy) حک شده است. اولین بار کاربر توئیتر با نام کریس ولازکو تصویر این بیلبورد را منتشر کرد و کاربران بسیاری هم نظرات خود را درباره کنایه آمیز بودن این بیلبورد و نگاه عجیب دوربین‌های دوقلوی گوشی به مخاطب عنوان کردند.

مانند همیشه اپل غرفه یا مراسمی در نمایشگاه CES نخواهد داشت اما مطمئناً نصب این بیلبورد توجه بسیاری از مراجعین به نمایشگاه CES را به خود جلب خواهد کرد. اگر به آدرس صفحه‌ای که در پایین این بیلبورد قید شده مراجعه کنید بیانیه‌ی شرکت اپل را خواهید دید که به طور خلاصه توضیح می‌دهد که چگونه این کمپانی تمام اطلاعات خصوصی کاربران را به صورت محرمانه در داخل دستگاه‌های آنها نگهداری می‌کند.