ایسر از لپ تاپ جدید Swift 7 با طراحی فوق العاده و سخت افزاری مناسب رونمایی کرد
1 min read

ایسر از لپ تاپ جدید Swift 7 با طراحی فوق العاده و سخت افزاری مناسب رونمایی کرد

به تازگی مدل 2019 لپ تاپ Swift 7 از سری لپ تاپ های ایسر معرفی شد. در این مدل شاهد طراحی بی نظیر و حاشیه های بسیار باریک هستیم. این لپ تاپ جدید ایسر یک مدل 14 اینچی است که با وجود حاشیه های بسیار باریک، بزرگ تر از 14 اینچ به نظر می رسد. در واقع باید بگوییم که این مدل نسبت به مدل های قبل بسیار باریک تر است.

از سوی دیگر این لپ تاپ از وزن 900 گرمی برخوردار است که حمل و نقل آن را بسیار آسان تر می کند. از ویژگی های حرفه ای و سخت افزاری آن نیز می توان به نمایشگر لمسی اشاره کرد. این نمایشگر از رزولوشن 1080×1920 بهره می برد و از طیف وسیعی از رنگ های sRGB پشتیبانی می کند. باید بگوییم که پردازنده ی نسل هشتم اینتل یعنی Core i7-8500Y در Swift 7 2019 ارائه شده است. عمر باتری این لپ تاپ هم تقریبا به 10 ساعت می رسد. حافظه ی داخلی ارائه شده در این مدل 512 گیگابایت است که باید اشاره کنیم که این حافظه در واقع از نوع PCIe SSD بوده است. از سوی دیگر در این مدل شاهد 16 گیگابایت حافظه ی رم هستیم.

این لپ تاپ جدید از درگاه های مختلفی پشتیبانی می کند که می توان به دو درگاه USB-C اشاره کرد. همچنین در این مدل بلوتوث 5 ارائه شده که ارتباط را گسترده تر می کند. یک حسگر اثر انگشت در دکمه ی پاور قرار دارد که امنیت لازم را برای کاربر فراهم می کند و از قابلیت احراز هویت بهره می برد. در نهایت باید بگوییم که Swift 7 2019 در ماه می با قیمت 1699 دلار به بازار عرضه خواهد شد.