اولین مانیتور غول پیکر گیمینگ انویدیا BFGD توسط HP راهی بازار می شود
1 min read

اولین مانیتور غول پیکر گیمینگ انویدیا BFGD توسط HP راهی بازار می شود

انویدیا برای اولین بار نمایشگر گیمینگ خود (BFGD) را در CES سال گذشته معرفی کرده و قرار بر این بود که در تابستان گذشته راهی بازار شود؛ این نمونه رفرنس در اختیار تولید کنندگان مانیتور نظیر ASUS، HP و ACER قرار گرفته بود تا بر اساس آن مانیتورهایی تولید و راهی بازار گردد. با این وجود این نمایشگر غول پیکر گیمینگ هیچگاه راهی بازار نشد.

با این وجود HP در جریان نمایشگاه CES 2019 اعلام کرده است که نخستین مدل سفارشی خود از این نمایشگر را تولید کرده و در فوریه امسال راهی بازارهای جهانی خواهد شد. مانیتور غول پیکر HP Omen X Emperium چیست؟ این محصول یک نمایشگر 65 اینچی است که از دقت 4K پشتیبانی کرده و دارای فرکانس 144 هرتز در بخش بروزرسانی است.

به دلیل پشتیبانی از فناوری G-Sync 2، این فرکانس در دقت 4K بدست آمده و این مانیتور یا نمایشگر گیمینگ، از قابلیت HDR هم پشتیبانی می کند. فرکانس 144 هرتز در رزولوشن 4K و با ویژگی HDR که رویای هر گیمری است! یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگر، استفاده از کنسول Nvidia Shield است. انویدیا دارای یک کنسول سرگرمی به نام Nvidia Shield است که در سالهای گذشته مدام بروز شده است؛ این نمایشگر در دل خود دارای یک دستگاه کنسول Nvidia Shield برای افزایش سرگرمی است.

مانیتور 65 اینچی HP Omen X Emperium با قیمت 4999 دلار، در فوریه امسال راهی بازار خواهد شد. در همین حال دیگر تولید کنندگان مانند ASUS و ACER هم احتمالا در همین مدت زمان، نمایشگر سفارشی خود را معرفی خواهند کرد. نسخه BFGD شرکت اچ پی، دارای یک نوار صدای توانمند در بخش زیرین است.