گزارش اختصاصی از سومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران

این روزها تهران میزبان سومین دوره از "نمایشگاه بین المللی خودرو" است. این نمایشگاه واقع در شهر آفتاب، از امروز تا 21 دی ماه 97، میزبان علاقمندان و البته شرکت های فعال در این حوزه است. ما نیز سری به این نمایشگاه زده و گزارشی را در این زمینه آماده کرده ایم. با "سخت افزار" همراه باشید.

سومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران در حالی برگزار شده است که بسیاری از برندهای مطرح و صاحب نام جهانی در آن حضور نیافته و حتی خبری از برخی از برندهای چینی هم در آن نیست. و اما شرکت های ایرانی از جمله "ایران خودرو" و "سایپا" هم در آن حضور یافته اند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع، میزبان برخی از سازندگان قطعات خودرو و تجهیزات جانبی نیز خواهد بود. صنعت خودروی ایران با قدمتی در حدود 50 سال، پس از صنعت نفت، بزرگترین صنعت در کشور به حساب می آید. همچنین چند شرکت مونتاژ کننده خودرو داخلی نیز در این نمایشگاه حضور بهم رسانده و از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کردند.

وضعیت خودروی کشور روزهای نامطلوبی را سپری می کند؛ از افزایش قیمت بسیار چشمگیر گرفته تا کاهش خرید مردم، خروجی برخی از برندهای معتبر جهانی از بازار داخلی ایران و عدم توان عمل به تعهدات از سوی برخی از شرکت های داخلی، از جمله مشکلاتی است که این صنعت با آن دست و پنجه نرم می کند.

در این میان دفتر مرکزی "ایسوس" در ایران نیز با حضور در این نمایشگاه، برخی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و البته یک مسابقه گیمینگ را نیز ترتیب داده است. ایسوس تنها شرکت فعال در حوزه کامپیوتر و سخت افزار است که در این نمایشگاه حضور دارد. به هر حال نمی دانیم که ایسوس به چه علت این مکان را برای چنین اقدامی انتخاب کرده بود.

در ادامه خودروی 207 صندوق دار را مشاهد می کنید که جدید ترین محصول ایران خودرو است. اضافه کردن صندوق به پژو 207!