نمایشگاه CES 2019: همکاری ASRock و Team Group با SSD و رم های Phantom Gaming

همکاری و ائتلاف بین تولید کنندگان سخت افزار به جهت ساخت محصولاتی سازگار از نظر پارامترهای فنی و البته زیبایی بیشتر، نزدیک به 2 سال است که رواج یافته است. در CES 2019 شاهد معرفی یکی دیگر از این ائتلاف ها هستیم.

دو شرکت ASRock و Team Group در زمینه تولید سخت افزار با یکدیگر وارد همکاری شده اند. Team Group که یکی از سازندگان حافظه های نیمه هادی در جهان است، به تولید سخت افزارهای ذخیره سازی (SSD) و حافظه های رم DDR4 با طراحی و ترکیب نور Phantom Gaming پرداخته است. درایوهای سالید DELTA PHANTOM Gaming RGB از جمله این محصولات هستند.

سالید های DELTA PHANTOM Gaming RGB در بخش طراحی ظاهری به نسبت مدل های ساده تر قبلی (DELTA های پیشین) کمی تغییر کرده و به گفته این شرکت سرعت خواندن و نوشتن آنها نیز متحول شده است. Phantom Gaming RGB از دیودهای LED RGB بهره برده و با دیگر سخت افزارهای ازراک نیز در این زمینه Sync خواهند شد. سالید های T-FORCE DELTA Phantom Gaming RGB با ولتاژ 5 ولت سازگار بوده و در ظرفیت های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و 1 ترابایت تولید می گردد.

قیمت گذاری درایوهای SSD این شرکت به ترتیب 72 دلار، 112 دلار و 202 دلار است. دومین محصول ماژول های رم T-FORCE XCALIBUR Phantom Gaming RGB هستند. این حافظه های زیبا نیز در بخش بالایی خود از دیودهای LED استفاده کرده و با Phantom Gaming RGB سازگار هستند. این رم ها از پروفایل اینتل XMP2.0 پشتیبانی کرده و در 2 کیت 16 گیگابایتی راهی بازار می شوند که هر کیت از 2 ماژول 8 گیگابایتی تشکیل شده و دارای فرکانس های 3200 و 3600 مگاهرتز هستند.