گلکسی S10 E احتمالاً پرچمدار اقتصادی سامسونگ لقب خواهد گرفت

ماه آینده گوشی‌های سری گلکسی S10 سامسونگ معرفی خواهند شد. تا اینجای کار می‌دانیم که مانند هر سال شاهد یک نسخه استاندارد و یک نسخه پلاس هستیم و گلکسی S10 و گلکسی S10+ دو گوشی هستند که تقریباً هیچ‌کس در خصوص عرضه آنها شکی ندارد. با این حال نکته‌ای که از همان ابتدا کار تا امروز تقریباً ناشناخته باقی مانده بود اینست که سامسونگ چگونه نسخه اقتصادی از این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد. اما حالا به نظر می‌رسد که این موضوع تا حدی روشن شده است.

طبق اعلام یکی از تأمین کنندگان قدیمی چینی، خرده فروشی آنلاین Mobile Fun دستگاه اقتصادی سامسونگ که پیش‌تر از آن با نام Galaxy S10 Lite یاد می‌شد، قرار است که Galaxy S10 E نامگذاری شود. در حال حاضر منطقی که سامسونگ برای انتخاب نام این گوشی داشته استف به عنوان یک راز باقی مانده و مشخص نیست که چرا این کمپانی حرف E را انتخاب کرده است. با این حال، یک احتمال وجود دارد و آن انتخاب E به نشانه حرف اول کلمه economical یعنی اقتصادی است که به برچسب قیمت پایین‌تر این گوشی در مقایسه با برادرانش اشاره خواد کرد. البته بد نیست بدانید که اپل هرگز به صورت رسمی توضیح نداد که دلیل انتخاب نام iPhone XR چه بوده است، بنابراین ممکن است سامسونگ هم تصمیم داشته باشد، هیچ توضیحی در رابطه با دلیل انتخاب نام Galaxy S10 E ندهد.

به غیر از نام تجاری این گوشی، موبایل فان هیچ اطلاعات مهم دیگری از این گوشی منتشر نکرده است. با این حال به نظر نمی‌رسد که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر باشد. گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه کناری تعبیه خواهد شد. از آنجاییکه سامسونگ تا امروز هیچ اشاره‌ای به نام گوشی‌های Galaxy S10 E، Galaxy S10 و Galaxy S10+ نداشته است، بنابراین ممکن است که تمامی اخبار در خصوص نامگذاری آنها اشتباه باشد. با این حال این سیستم نامگذاری به نظر منطقی میاید و از منبع موثقی هم منتشر شده است.