نمایشگاه CES 2019: لپ تاپ ایستگاه کاری قدرتمند Asus StudioBook
1 min read

نمایشگاه CES 2019: لپ تاپ ایستگاه کاری قدرتمند Asus StudioBook

وجود "ایسوس" با دست پر در CES 2019 غیر قابل انکار است. این شرکت در بخش لپ تاپ و سیستم های پیشرفته کامپیوتری قابل حمل، قدم های بزرگی را برای سال 2019 برداشته است. لپ تاپ Asus StudioBook از جمله این محصولات است که یک الترابوک در کلاس کاری قدرتمند با سخت افزار و ویژگی مدرن به شمار می رود.

پس از Asus ROG Mothership خیره کننده به سراغ Asus StudioBook S می رویم. Asus StudioBook S چیست؟ این محصول یک لپ تاپ قدرتمند است که با وجود ظاهر باریک و مدرن خود، به واقع دارای سخت افزارهای "ایستگاه کاری" است. ایسوس از پردازنده قدرتمند Intel Xeon E-2176M در این مدل استفاده کرده است که حتی از پس سنگین ترین برنامه های مهندسی و طراحی هم بر می آید.

حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 4 ترابایت SSD نوع PCI-E هم در پیکربندی های آن به چشم می خورند. در حوزه پردازش های گرافیکی، کارت گرافیک Nvidia Quadro P3200 نیز به عنوان یک محصول رندرینگ در آن نصب شده است. ایسوس اعلام کرده است که نویز سیستم خنک کننده در بیشترین کارکرد خود به حداکثر 35 دسی بل می رسد. نمایشگر آن نیز از دقت FHD برخوردار بوده و یکی از ویژگی های آن تجمیع Key Pad و ماوس پد است. Asus StudioBook S در 3 ماهه نخست امسال راهی بازار خواهد شد.