نمایشگاه CES 2019: مانیتور گیمینگ OLED کم مصرف Alienware معرفی شد

مانیتور گیمینگ 55 اینچی Alienware با رزولوشن 4K یک مانیتور بی نظیر است و این مانیتور OLED از درگاه های اتصال متنوعی نظیر HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 بهره می برد. از سوی دیگر شاهد پشتیبانی از 98 درصد رنگ های DCI-P3 هستیم که طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود و تصاویر را زنده و واقعی به نمایش خواهد گذاشت. این محصول کم مصرف Alienware که در CES 2019 معرفی شده، از قابلیت HDR بهره می برد و نرخ بازسازی تصویر در این مانیتور 120 هرتز است.

شایان ذکر است که این محصول با همکاری کمپانی LG ساخته و ارائه شد و در واقع مشخصات این نمایشگر مشابه محصولات OLED کمپانی ال جی است. این محصول تمامی پارامترها و استانداردهای یک مانیتور OLED را دارد و تصاویر با کیفیت و خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.این مانیتور 55 اینچی از Mode های مختلفی برای بهینه سازی بازی های مختلف بهره می برد در نتیجه می توانید از این حالت های مختلف در بازی ها بهره ببرید. این محصول ابعاد بسیار بزرگی دارد و اجرای بازی ها را بسیار جذاب هیجان انگیز به تصویر خواهد کشید.

این مانیتور 4K از روبرو شبیه به یک تلویزیون OLED است و طراحی بسیار زیبا و درخشانی دارد. این نمایشگر OLED از عملکرد و کارایی بالایی برخوردار است و محصولاتی فوق پیشرفته ی OLED زیادی در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند. هنوز قیمت و زمان عرضه ی این مانیتور گیمینگ 55 اینچی از Alienware مشخص نشده و قیمت آن هم بعدا اعلام خواهد شد.