رونمایی پاناسونیک از هدفون های جدید در CES 2019

شرکت ژاپنی پاناسونیک در نمایشگاه CES 2019 محصولات مختلفی برای رونمایی داشت که از جمله آنها باید به هدفون های این کمپانی اشاره کرد.

این شرکت به غیر از تلویزیون هوشمند 4K OLED در سایز مختلف، سه هدفون باکیفیت از جمله HTX90N را معرفی کرد. هر یک از این هدفون ها کیفیت ساخت قابل قبولی داشته و سطح وضوح صدا آنها نیز بالاست.

در نمایشگاه CES 2019 شرکت های مختلفی به معرفی هدفون پرداختند و در این بین شرکت پاناسونیک نیز بیکار ننشست. اولین مدل HF410B نام دارد که مدلی با قابلیت لغو نویز است و با قابلیت ارتباط بلوتوث می تواند به دیگر دستگاه ها متصل شود. با درایورهای 30 میلیمتری و بدنه آلومینیومی، باید انتظار وضوح صدا بالا و دوام قابل توجهی را داشت.

شنیدن باس در این هدفون احساس سنگینی دارد و به عنوان یک هدفون بی سیم کارآمد است. محصول جدید پاناسونیک با یک بار شارژ بیش از 24 ساعت را دوام می آورد. با وزن 130 گرمی هدفون کم وزنی محسوب شده و می توان مدت ها آن را به کار گرفت. همچنین با فشردن کلیدی می توان گوگل اسیستنت را به آن افزود.

دیگر محصول هدفون NJ310B است که از درایورهای 9 میلیمتری در آن بهره گرفته شد. باس سنگین، قابلیت ارتباطی بی سیم، عمر باتری شش ساعته و پشتیبانی از دستیارهای صوتی، ویژگی های کاملی هستند که در این مدل می توان مشاهده کرد.

علاوه بر دو مدل فوق، پاناسونیک دو هدفون HTX90N و HTX20B را هم معرفی کرد. مدل HTX90N دارای قابلیت لغو نویز است و درایورهای 40 میلیمتری برای آن در نظر گرفته شد. به کمک این درایورها باس های عمیقی را می توان شنید که موردتوجه هستند. به گفته پاناسونیک کاربران با یک بار شارژ می توانند بیش از 24 ساعت HTX90N را به کار گیرند. این مدل در سه رنگ سفید، آبی تیره و مشکی به فروش می رسد.

آخرین هدفون معرفی شده ای که پاناسونیک به رونمایی از آن پرداخت HTX20B نام دارد. این هدفون بی سیم چیزی مشابه نسخه NJ310B است و همانند آن درایور 9 میلیمتری دارد. اما طراحی متفاوتی در نظر گرفته شده و با یک بار شارژ عمر باتری 8 ساعته دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع برای این هدفون در نظر گرفته شده که با 15 ساعت شارژ می توان بیش از 80 ساعت آن را به کار گرفت.

متاسفانه پاناسونیک به تاریخ عرضه و قیمت هدفون های بی سیم جدید خود اشاره نداشت.