اسپورت‌ترین بوگاتی شیرونی که تا امروز دیده‌اید
1 min read

اسپورت‌ترین بوگاتی شیرونی که تا امروز دیده‌اید

این روزها در دنیای مجازی علاوه‌بر جنجال‌ها و خبرهای گوناگون هر از چندگاهی شاهد ایده‌های خلاقانه‌ای هستیم که با وجود جذابیت فوق‌العاده ممکن است هرگز در دنیای واقعی شاهد وجود آنها نباشیم. بیشتر این موارد در زمینه طراحی اتفاق می‌افتد و همانطور که می‌بینید این بار طراحان خوش سلیقه به سراغ ابرخودروی بوگاتی رفته‌اند و هیولایی خشن‌تر از آنچه در واقعیت تاکنون از این خودرو دیده بودیم را خلق کرده‌اند.

در تصویر پایین می‌بینیم که شاهزاده Molsheim کیت بدنه جدیدی هدیه گرفته و به قسمت دماغه این خودرو هم اسپلیتری مشابه خودروهای مسابقه‌ای اضافه شده است. گلگیرهای برجسته بوگاتی شیرون مسابقه‌ای چرخ‌های جدید آن را که نوشته‌هایی همرنگ تریم زرد رنگ این خودرو روی آنها نقش بسته را احاطه کرده‌اند. اما جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین بخش طراحی این بوگااتی جدید در قسمت پشتی آن به چشم میخورد. جایی که موتور و قطعات آن بطور کلی بدون محافظ و در معرض دید قرار گرفته‌اند و جلوه زیبا و در عین حال رعب آوری به این هیولای 1500 اسب بخاری بخشیده‌اند. در قسمت پایینی بخش پشتی خودرو نیز دیفیوزری عظیم‌الجثه را می‎بینیم.

View this post on Instagram

Super busy day leads to a quick mashup of a Bugatti Chiron. The Chiron might be one of the cars that I like less and less. Especially since I crashed the Divo ? ? How do you like your Hypercars?

A post shared by Yasid Design (@yasiddesign) on

این رندرها توسط Yasid Oozear طراحی شده است، طراحی بریتانیایی که پیش از این هم رندرهای جالبی از کارهای او منتشر شده بود. به نظر می‌رسد آقای یاسید اوزار زمانی زیادی برای خلق این اثر خود صرف کرده باشد، چرا که در توضیحات این تصاویر که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود، اینگونه نوشته است:

یک روز شدیداً شلوغ باعث شده تا این بوگاتی شیرون را سر هم کنم. شاید شیرون یکی از خودروهایی باشد که هر روز کمتر و کمتر از آن خوشم بیاید، به خصوص از زمانی که با Divo تصادف کردم.

حتماً با خودتان فکر می‌کنید که بوگاتی Divo که صحبت از آن به میان آمده؛ چگونه ممکن است حتی بدون تولید شدن، توسط آقای اوزار در یک تصادف حضور داشته باشد، برای جواب این سوال باید یادآوری کنیم که اوزار یک طراح گرافیکی است و در دنیای گرافیک نیازی نیست تا منتظر تولید خودرویی باشید تا بتوانید با آن تصادف کنید. جمله‌ای که به عنوان تصادف بوگاتی دیو عنوان شده، اشاره به یکی از کارهای قبلی این شخص (تصادف مک‌لارن سنا و بوگاتی دیو) دارد که پیش‌تر منتشر شده بود.

View this post on Instagram

A post shared by Yasid Design (@yasiddesign) on