گلکسی M جدید اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ناچ خواهد بود
1 min read

گلکسی M جدید اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ناچ خواهد بود

سامسونگ مجموعه کاملی از گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف دارد. پرچمداران این کمپانی، گوشی‌های سری گلکسی S و نوت هستند، میان‌رده‌های این شرکت سری A هستند و گوشی‌های گلکسی J، C و On اقتصادی و پایین‌رده به حساب می‌آیند. البته گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد این رویه را تغییر دهند سری جدیدی را با نام Galaxy M به بازار معرفی کند که اقتصادی و خوش‌قیمت خواهند بود.

مدت زمان نسبتاً زیادی است که اخبار و شایعات در خصوص گوشی جدید سامسونگ، گلکسی M به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که احتمالاً این گوشی اولین محصول کره‌ای‌ها با ناچی در بالای نمایشگر خواهد بود. سامسونگ در سال 2018 چند نمونه از نمایشگرهای جدید خود را که دارای ناچ‌های متفاوتی بودند معرفی کرد. حالا منابع معتبری اعلام کرده بودند که گوشی‌های سری Galaxy M این کمپانی با نمایشگرهای نوع Infinity-V (به بیان ساده‌تر ناچی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر) معرفی خواهند شد. حالا به نظر می‌رسد که این اطلاعات چندان بی‌راه هم نبوده است و توسط خود سامسونگ به تأیید رسیده است.

سامسونگ برای دستگاه جدید خود، یعنی Galaxy M صفحه جدیدی در سایت ایجاد کرده است. این گوشی که احتمالاً گلکسی M20 نام خواهد گرفت دارای دوربین دوگانه در پشت خود خواهد بود و در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که نمایشگر این گوشی هم Infinity-V است و در همان ناچ کوچک بالای نمایشگر تنها یک دوربین سلفی واقع شده است. تصاویر رسمی نشان می‌دهد که گوشی دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است، هر چند که نمای پایینی گوشی اصلاً در تصاویر نمایش داده نشده است و ما باید امیدوار باشیم که حاشیه پایینی گوشی هم چندان بزرگ نباشد. البته نمی‌توان انتظار داشت که به اندازه پرچمدارها هم حاشیه‌های بسیار باریک داشته باشد.

اما نکته مهمی که در این تصاویر به چشم می‌خورد، زمان معرفی گوشی جدید Galaxy M است که 28 ژانویه (8 بهمن) می‌باشد. انتظار می‌رود که این دستگاه قبل از همه در بازار هند که یکی از بزرگترین بازارهای گوشی‌های اقتصادی به حساب می‌آید، عرضه شود. البته گوشی‌های این سری به احتمال بالا به دیگر نقاط جهان هم ارسال خواهند شد.Galaxy M سامسونگ

Galaxy M سامسونگ

Galaxy M سامسونگ

Galaxy M سامسونگ

Galaxy M سامسونگ