حجم نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Ace Combat 7: Skies Unknown’s مشخص شد
1 min read

حجم نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Ace Combat 7: Skies Unknown’s مشخص شد

سری بازیهای شبیه ساز هواپیماهای جنگی Ace Combat از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. طرفدارانی که به دنبال عنوانی با سبک شبیه سازی بوده و می خواهند از عنوانی با گرافیک بالا و گیم پلی هیجان انگیز رو به رو شوند.

نسخه جدید این سری بزودی منتشر می شود و طرفداران در آینده انتظار انتشار آن را دارند. این نسخه جدید Ace Combat 7: Skies Unknown’s نام داشته و در این نسخه بازیکنان با تعداد مدل هواپیمای جنگی بیشتر و جدید همراه با گرافیکی پویاتر همراه خواهند بود تا تجربه کابلی را مشاهده کنند.

تا انتشار Ace Combat 7: Skies Unknown’s مدت زمان طولانی باقی نمانده است و به تازگی در صفحه فروش نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی در دو شبکه پی اس ان و ایکس باکس لایو حجم نسخه کنسولی آن مشخص شد.

نسخه پلی استیشن 4 بیش از 54 گیگابایت و نسخه ایکس باکس وان 35 گیگابایت حجم دارد. اگرچه نسخه ایکس باکس وان حجم کمتری در مقایسه با نسخه پلی استیشن 4 دارد اما یکی از دلایل آن قابلیت سازگاری با هدست واقعیت مجازی PS VR است. شرکت باندای نمکو در نظر دارد Ace Combat 7: Skies Unknown’s را در 1 فوریه سال جاری برای PC منتشر کند.

نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در کمتر از یک هفته دیگر یعنی 18 ژانویه به انتشار می رسد. ساخت این نسخه برعهده باندای نمکو قرار داشته و ناشر بازی نیز همین شرکت مطرح است.

در اخباری مرتبط شرکت باندای نمکو بزودی سه گانه دارک سولز را در اروپا منتشر می کند. سه گانه ای که بازیهای بزرگی را دربرگرفته و بازیکنانی که این فرنچایز را تجربه نکردند می توانند به سادگی آن را اجرا نمایند. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت بازی مراجعه کنید.