آیا دوربین وان‌پلاس 7 زوم اپتیکال هایبرید 10X خواهد داشت؟
1 min read

آیا دوربین وان‌پلاس 7 زوم اپتیکال هایبرید 10X خواهد داشت؟

دو کمپانی اوپو و وان‌پلاس هر دو متعلق به یک کمپانی بزرگتر هستند، اما این دلیل نمی‌شود که همه ویژگی‌های جذاب گوشی‌های اوپو در نهایت راه به محصولات وان‌پلاس پیدا کنند. با این حال، هنوز شانسی وجود دارد که بتوانیم زوم 10X اپتیکال هایبریدی که اوپو قرار است در محصولات خود استفاده کند را در پرچمدار آینده وان‌پلاس، یعنی OnePlus 7 یا مدل‌های بعدی آن ببینیم. طبق اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شده است، اوپو قصد دارد روز چهارشنبه 16 ژانویه، یعنی فردا یک محصول جدید به بازار معرفی کند که احتمالاً دارای ویژگی مذکور خواهد بود.

دعوت‌نامه رویداد مورد نظر که اولین بار توسط وب‌سایت My Smart Price منتشر شد، عدد 10 را نشان می‌دهد که این می‌تواند اشاره‌ای داشته باشد به زوم اپتیکال دوربین گوشی آینده اوپو. گفته می‌شود که این قابلیت قرار است برای اولین بار در Oppo F19 و Oppo F19 Pro ظاهر شود. انتظار می‌رود که قابلیت زوم 10X اپتیکال هایبرید اوپو مشابه تکنولوژی زوم 5X باشد که این شرکت در نمایشگاه MWC در سال 2017 از آن رونمایی کرده بود. این قابلیت نیاز به این دارد که دوربین به پهلو در داخل گوشی قرار بگیرد. در این حالت لنز دوربین در داخل قطعه‌ای قرار خواهد گرفت که عملکردی مشابه با پریسکوپ خواهد داشت و منشور نور را با زاویه 90 درجه منعکس می‌کند. در نتیجه این عمل زوم اپتیکال بالاتری ایجاد می‌شود.

در حال حاضر آخرین محصول وان‌پلاس، OnePlus 6T مجهز به دوربین دوگانه با زوم 2X نرم‌افزاری است. انتظار می‌رود که این شرکت در اوایل سال تولید محصول جدید خود را با طراحی جدید آغاز کند. البته به نظر می‌رسد که در کنار وان‌پلاس 7 باید انتظار یک محصول دیگر از این کمپانی با فناوری 5G را نیز داشته باشیم. در خوشبینانه‌ترین حالت هر دو محصول آینده این کمپانی می‌توانند به زوم اپتیکال هایبرید 10X مجهز باشند. برای کشف این موضوع ما را با خبرهای تکمیلی همراهی کنید.