گیگابایت مانیتور گیمینگ AORUS AD27QD را با تاکتیک های پیشرفته معرفی کرد
1 min read

گیگابایت مانیتور گیمینگ AORUS AD27QD را با تاکتیک های پیشرفته معرفی کرد

گیگابایت به تازگی مانیتور گیمینگ AORUS AD27QD را به طور رسمی معرفی کرد. این ماینتور 27 اینچی بدون فریم و با پنل IPS ارائه شده و از رزولوشن 1440×2560 QHD بهره می برد در نتیجه از کیفیت تصویر بالایی برخوردار خواهد بود. نرخ بازسازی تصویر در این مانیتور 144 هرتز بوده و سرعت پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است. این محصول جدید گیگابایت به طور کلی بسیار پیشرفته طراحی شده و با داشتن زاویه ی دید 178 درجه امکان نمایش تصویر و کیفیتی بالا را از زاویه ای به کاربر خواهد داد. این مانیتور گیمینگ گیگابایت با پشتیبانی از 95 درصد رنگ های DCI-P3 قادر به نمایش تصاویری واقعی و زنده خواهد بود.

در این محصول شاهد فناوری DisplayHDR 400 هستیم که کیفیت چشمگیری را به تصویر می کشد. همچنین در این محصول از تکنولوژی FreeSync از AMD استفاده شده که تجربه ی بازی روان تری را برای گیمرها به ارمغان می آورد. در طراحی این مانیتور از نورپردازی LEDهای سنتی RGB استفاده شده و شکلی خاص به آن بخشیده است. این مانیتور به گونه ای طراحی شده که در قسمت بالایی دارای یک دسته است که امکان چرخش به هر جهت را برای کاربر فراهم می کند در نتیجه بدون هیچ مشکلی قابل حرکت خواهد بود.

ویژگی های منحصر به فردی در این محصول به چشم می خورد که می توان به طراحی ظریف و تکنیک های گیمینگ اشاره کرد. برای مثال در مانیتور AORUS AD27QD شاهد تکنیک هایی نظیر Black Equalizer، Aim Stabilizer، GameAssist، Aorus Dashboard، OSD Sidekick، Active Noice Cancelling و دیگر موارد این چنینی هستیم که هر یک قابلیت منحصر به فردی برای نمایش تصاویری بهتر و مدیریتی قوی تر در بازی ها خواهند بود. با استفاده از این قابلیت ها و تاکتیک ها گیمرهای می توانند از مزیت های بیشتری در گیمینگ بهره ببرند و تجربه ی متفاوتی را در بازی های مختلف داشته باشند.

مانیتور AORUS AD27QD همچنین دارای ویژگی های کاهش نور آبی (anti-blue light) و کاهش سوسو زدن (flicker free) است در نتیجه برای استفاده ی طولانی مدت آسیبی به چشم نمی رساند و چشم را خسته نمی کند. در نتیجه می توانید برای ساعت ها پای این مانیتور بنشینید و به بازی مشغول شوید. این مانیتور جدید گیگابایت بسیار منعطف بوده و از قابلیت حرکت تا 90 درجه و چرخش تا 20 درجه بهره می برد در نتیجه می توانید صفحه نمایش را در بهترین زاویه ی خود تنظیم نمایید.