شیائومی به دنبال معرفی گوشی هوشمند پرچمدار از سری Redmi
1 min read

شیائومی به دنبال معرفی گوشی هوشمند پرچمدار از سری Redmi

شرکت شیائومی در طول سال های گذشته با معرفی تلفن های هوشمند برجسته توانست نظر طرفداران را به خوبی جلب کند. محصولاتی که تاکنون توسط این کمپانی معرفی شد همگی دارای طراحی قابل توجه و مشخصات مناسبی بودند. اما اصلی ترین مشخصه تلفن های هوشمند شیائومی قیمت فوق العاده ایده آل است.

از جمله باید به پوکوفون اف 1 اشاره کرد که با مشخصات پرچمدار قیمت یک میان رده برای آن در نظر گرفته شد. همین موارد موجب شدند تا میزان فروش شیائومی همیشه با افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه همراه باشد.

شرکت سامسونگ در اوایل سال جاری گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 10 را با پردازنده اسنپدراگون 855 معرفی می کند. به تازگی گزارش جالبی منتشر شده که نشان می دهد شیائومی درصدد عرضه پرچمداری از سری Redmi با پردازنده اسنپدراگون 855 است. اگر این خبر صحت داشته باشد بدون شک Redmi می تواند پرچمدار پرفروشی برای شیائومی باشد.

اطلاعات کاملی در دست نیست و اخیرا شیائومی اعلام کرد که می خواهد Redmi را به برند مستقلی تبدیل کند. همانطور که اوپو برن ریلمی و هوآوی برند آنر را تاسیس کرده است. هر دو کمپانی با تاسیس برند مستقل فروش خود را با افزایشی رو به رو کردند و گوشی هوشمند سری ردمی شیائومی نیز این گونه خواهد بود. اخیرا شیائومی از برند ردمی گوشی هوشمند ردمی نوت 7 را با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و قیمت 150 دلاری عرضه کرد.

این موارد نشان می دهند عزم شیائومی برای عرضه یک مدل رده بالا اقتصادی جدی است و می خواهد از طریق روش های مختلف نظر مشتریان را به محصولاتش جلب کند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه چینی ها برای عرضه یک پرچمدار اقتصادی دیگر چیست.

به نظر می رسد شرکت چینی می خواهد یک مدل کامل را عرضه دارد.