معرفی اپلیکیشنی تکمیلی برای ارسال پیام های خودکار در واتساپ
1 min read

معرفی اپلیکیشنی تکمیلی برای ارسال پیام های خودکار در واتساپ

پاسخ دادن به پیام در هر زمانی کار ساده ی نیست و در مواردی بسیار وقت گیر خواهد بود. از سوی دیگر در مواردی تصمیم دارید تا پیامی را به فرد یا افرادی ارسال کنید اما ممکن است فراموش کنید به همین روش هایی برای این مسئله ارائه شده که امکان زمانبندی یک پیام برای ارسال در یک زمان خاص را در واتساپ به شما خواهد داد. در این مطلب سعی داریم تا یک اپلیکیشن کاربردی و تکمیلی را برای واتساپ در اختیارتان قرار دهیم تا شاهد عملکرد بهتری از این پیام رسان باشید.

اپلیکیشن SKEDit Scheduling

اپلیکیشن SKEDit Scheduling یک سرویس زمانبندی پیام برای واتساپ است که می تواند در چند مرحله ی ساده امکان ارسال پیام را در زمانی خاص برایتان میسر کند. در واقع شما زمانی را برای ارسال یک پیام در واتساپ به فردی خاص تنظیم ی کنید و این پیام در آن زمان بدون یاداوری شما ارسال خواهد شد.

به محض نصب این سرویس آموزشی از عملکرد ان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در نتیجه به راحتی می توانید این برنامه را به واتساپ خود متصل نمایید. SKEDit یک سرویس رایگان است بنابراین به راحتی می توانید از آن بهره ببرید. باید اشاره کنیم که این اپلیکیشن کاملا به صورت خودکار عمل خواهد کرد و شما فقط باید برنامه ریزی دقیق از ارسال پیام را در اختیارش قرار دهید تا تمام پیام ها به موقع به افراد برساند. البته باید اشاره کنیم که در انتهای هر پیام عنوان خواهد شد که این یک پیام زمانبندی شده است. به طور کلی این اپلیکیشن به شکلی کلی می تواند به ارسال پیام های شما نظم ببخشد و دقیقا در زمان مورد نظرتان پیام هایی را ارسال کند. این سرویس بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و کاربران واتساپ می توانند باری تکمیل خدمات این پیام رسان از سرویس SKEDit بهره مند شوند.