تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم جدید Spider-Man
1 min read

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم جدید Spider-Man

سونی پیکچرز و مارول استودیو همانطور که پیش‌تر اعلام کرده بودند، روز گذشته اولین تریلر رسمی دنباله فیلم اسپایدر من را با نام Spider-Man: Far From Home (مرد-عنکبوتی: دور از خانه) منتشر کردند. البته این تریلر اولین بار در نمایشگاه کامیک‌کان سال 2018 که در برزیل برگزار شده بود، پخش شده بود، اما این اولین بار بود به صورت آنلاین شاهد اولین تصاویر رسمی فیلم جدید اسپایدرمن بودیم.

در اولین تریلر فیلم مرد-عنکبوتی: دور از خانه شاهد این هستیم که پیتر پارکر به اروپا سفر می‌کند و در جریان گردش علمی خود با همکلاسیانش اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد. او برای اولین بار با نیک فیوری (با بازی ساموئل ال‌جکسون)، رئیس سازمان شیلد ملاقات می‌کند و پس از آن مجبور به پوشیدن دوباره لباس اسپایدرمن می‌شود. در صحنه دیگری از تریلر هم شاهد حضور شخصیت میستریو (با بازی جیک جیلنهال) نیز هستیم که در حال مبارزه با هایدرون می‌باشد. اما عجیب‌ترین نکته این تریلر بدون شک عدم حضور تونی استارک (آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور) است که می‌تواند ربط مستقیمی به قسمت بعدی فیلم انتقام‌جویان، یعنی Avengers: EndGame داشته باشد.

در فیلم آینده اسپایدرمن تام هالند نقش شخصیت اصلی این فیلم یعنی مرد عنکبوتی را بر عهده خواهد داشت. ساموئل ال‌جکسون، جیک جیلنهال، مریسا تامی (در نقش می پارکر)، مایکل کیتون (آدرین توماس)، جان جاوریو (هپی هوگان)، زندایا (میشل جونز) و کوبی اسمالدرز (ماریا هیل) حضور دارند. کارگردانی این فیلم هم بر عهده جان واتز است که پیش از این کارگردانی Spider-Man: Homecoming را نیز بر عهده داشته است. فیلم اکشن، ماجرایی و کمدی Spider-Man: Far From Home قرار است که در تاریخ 5 جولای 2019 یعنی 14 تیر 98 در سینماهای آمریکا اکران شود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم اولین تریلر رسمی این فیلم را تماشا بفرمایید (لینک دانلود ویدئو):