قابلیت هوشمند یوتیوب محتویات جدیدی را پیشنهاد خواهد داد!
1 min read

قابلیت هوشمند یوتیوب محتویات جدیدی را پیشنهاد خواهد داد!

یوتیوب در بروزرسانی های اخیر خود سیستم هوشمندی را پلتفرم های مختلف ارائه کرده است. این سیستم هوشمند در واقع بر اساس موضوعات مرتبط، صفحات جدیدی را به شما معرفی و پیشنهاد می کند. در نتیجه شما می توانید با توجه به صفحه ای که در آن قرار دارید صفحات مشابهی را پیدا کنید و از محتویات صفحات جدید لذت ببرید. در ادامه جزییات بیشتری از این بروزرسانی را در اختیارتان قرار خواهید داد.

از این پس زمانی که در یوتیوب در حال تماشای ویدئو باشید، در پایین ویدیوهای یوتیوب کادرهای آبی رنگی نمایش داده خواهد شد که این کادرها در واقع به پیشنهاد صفحات و کانال های جدید می پردازد و عملکرد آن کاملا هوشمندانه خواهد بود. در واقع باید اشاره کنیم که این قابلیت های هوشمند نتایج دقیق و پیشنهادات مفیدی را برای کاربران ارائه خواهد کرد و دسترسی به صفحات و کانال ها را گسترده تر می کند.

این سیستم هوشمند جدید عملکرد یوتیوب را بهبود می بخشد و همانطور که این کمپانی در اواخر سال 2018 وعده داد قصد دارد تا کارایی و عملکرد یوتیوب را تغییر دهد و نظر کاربران را با تغییرات یوتیوب به خود جلب نماید. از زمان ارائه ی این قابلیت هوشمند جدید هم کاربران استقبال زیادی داشته اند. البته شایان ذکر است که هوز الگوریتم ارائه ی این پیشنهادات هوشمند مشخص نشده و یوتیوب جزییاتی از آن را ارائه نکرده است.

این قابلیت به زودی در نسخه ی تحت وب دسکتاب و اپلیکیشن موبایل گسترش خواهد یافت و تمامی کاربران کم کم از آن بهره خواهند برد. در واقع از این پس به کمک تعدادی از پیشنهادات یوتیوب در پایین هر ویدیو می توان موضوعات مرتبط و مرود علاقه مان را بهتر پیدا کنم و محتویات جالبی را در این شبکه در اختیار داشته باشیم. اگر شما هم از کاربران یوتیوب هستید می توانید نظر خود را در راستای این قابلیت هوشمند جدید با ما در میان بگذارید.