بسته الحاقی The Nightmare بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد
1 min read

بسته الحاقی The Nightmare بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد

شرکت Square Enix ناشر بازی Shadow of the Tomb Raider که در سال 2018 برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، بسته الحاقی جدیدی را برای این بازی معرفی کرد که The Nightmare نام دارد.

بسته The Nightmare سومین DLC بازی Shadow of the Tomb Raider است و در 22 ژانویه سال جاری منتشر خواهد شد. در این بسته الحاقی لارا کرافت وارد عمارت کرافت خواهد شد تا پرده از رازی بردارد. اولین بسته الحاقی بازی با نام The Pillar پیشتر منتشر شد و در جریان آن لارا می بایست با ماجراجویی هایی Shield of the Age-Maker را می یافت. بسته الحاقی دوم نیز با نام The Forge معرفی شد و آیتم های جدیدی در بر می گرفت.

اما در چهارمین قسمت شاهد ماجراجویی جدید لارا کرافت خواهیم و استودیو آیداس مانترال سعی داشته گیم پلی هیجان انگیزی برای این قسمت درنظر گیرد. گفته شده در قسمت The Nightmare شخصیت اصلی بازی با دوستان و دشمنان قدیمی خود مواجه خواهد شد.

گفته شده در قسمت Shadow of the Tomb Raider: The Nightmare لارا به دنبال یک سلاح قدرتمند و مخفی بوده که آن وارد Challenge Tomb می کند. محیط بازی در منطقه عمارت کرافت است و یکی از نکات جالب آن رو به رو شدن با دشمنانی شبیه به دوستان لاراست. در حقیقت دشمنان اصلی لارا کرافت در The Nightmare دوستان آن نیستند.

از آنجایی که خاندان کرافت بسیار ثروتمند بودند، لارا نیز برای ماجراجویی جدید وارد این عمارت بزرگ می شود. همان عمارتی که در نسخه اصلی بازی یعنی Shadow of the Tomb Raider لارا در سنین نوجوانی وارد آن شده و به حل معمای مرگ پدرش می پردازد. این بسته برای صاحبان سیزن پس رایگان است اما به طور جداگانه 9 دلاری قیمت دارد.