تماشا کنید: تریلر بخش داستانی و 2 ویدئوی جدید از بازی The Division 2
1 min read

تماشا کنید: تریلر بخش داستانی و 2 ویدئوی جدید از بازی The Division 2

استودیوی بازی‌سازی یوبیسافت روز گذشته تریلر بخش داستانی بازی The Division 2 را منتشر کرد. امروز هم دو ویدئوی رسمی جدید دیگر از این بازی پخش شد که به هر کدام به بخش‌هایی از گیم‌پلی آن اشاره داشتند.

در تریلر بخش داستانی The Division 2 که آن را کمی پایین‌تر مشاهده خواهید کرد، شاهد بروز هرج و مرج و آشفتگی در واشنگتن هستیم و وظیفه شما این است که به کمک تیم خوب شرایط عادی و آرامش را به شهر باز گردانید. در این وضعیت شاهد ظهور گروه‌های متفاوتی هستید که هر کدام به اهداف خود توجه می‌کنند و عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از شرایط و عده‌ای دیگر به دنبال آرامش واقعی هستند. هفت ماه از انتشار ویروس در جمعه سیاه گذشته و کشور در شرف آغاز جنگ داخلی است و تشخیص اینکه به چه کسی می‌توان اعتماد کرد و به چه کسی از همیشه سخت‌تر است.

2 ویدئوی جدیدی که امروز یوبیسافت منتشر کرده است به مناطق Dark Zones بازی و حالت بازی مالتی‌پلیر (PVP) اشاره دارد. The Division 2 سه منطقه ممنوعه (Dark Zone) خواهد داشت که هر کدام از آنها شرایط و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و در سه قسمت مختلف از نقشه پراکنده شده‌اند. شما می‌توانید به گفته یوبیسافت امکان تجربه عملیات متفاوتی در این مناطق وجود دارد و هر بار با ماموریت‌های مختلف با سختی‌های متفاوت روبه‌رو خواهید شد. شما می‌توانید با دیگر پلیرهای The Division 2 پا به این مناطق گذاشته و مأموریت‌های بازی را انجام دهید. Dark Zoneها از مناطق عادی بازی خطرناک‌تر هستند و در صورتی که به تنهایی پای به این مناطق بگذارید، خطر بالاتری شما را تهدید خواهد کرد. البته به غیر از این، دو بخش دیگر هم برای حالت بازی PVP در The Division 2 وجود خواهد داشت.

بازی The Division 2 قرار است که در تاریخ 15 مارچ (24 اسفند) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه شود.