حجم باتری گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی واچ اکتیو ۲ لو رفت
1 min read

حجم باتری گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی واچ اکتیو ۲ لو رفت

امروز خبری درباره تامین‌کننده باتری برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی واچ اکتیو ۲ منتشر شده که پیرامون ظرفیت دقیق باتری این دو دستگاه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ 5G

درباره بالاترین مدل نوت ۱۰ نشان می‌دادند که باتری این دستگاه نسبت به سایر نسخه‌های خود از ظرفیت بیشتری برخوردار خواهد بود و عددی در حدود ۴۳۰۰میلی‌آمپر در اختیار رسانه‌ها قرار داشت.

اما اخبار جدید حاکی از آن هستند که ظرفیت باتری نوت ۱۰ پلاس به‌طور دقیق، 4370 میلی‌آمپر بوده که نسبت به گلکسی نوت 9 افزایش ۱۰ درصدی داشته است. باوجود نسل دوم پردازنده‌‌های ۷ نانومتری برای چیپست‌های اگزینوس ۹۸۲۵ و اسنپدراگون ۸۵۵ تامین انرژی تلفن نیازمند باتری قدرتمند و با ظرفیت بالا است. باید این موضوع را هم یادآور شد که کمپانی Samsung SDI که یکی از زیر‌مجموعه‌های سامسونگ است، وظیفه تولید باتری‌های جدید را برعهده دارد.

باتری گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

احتمالا گلکسی واچ اکتیو 2 نیز در دو نسخه مختلف همراه با پرچمدار سری نوت در رویداد معرفی خواهد شد. ظرفیت باتری این ساعت نیز به ترتیب 240 و 330 میلی‌آمپر است که توسط کمپانی چینی (ATL (Amperex تولید می‌شود. طرفیت باتری این ساعت نیز نسبت به نسخه اول آن که 230 میلی‌آمپر بود، افزایش یافته است. هم‌چنین طبق گزارش‌ها، این ساعت مجهز به ویژگی جدید ECG برای نمایش ضربان قلب نیز هست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حجم باتری مناسب است؟