سریال نمایش خانگی مانکن

سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده

سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در 26 قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده، و در هفته آخر مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

در این پست به موضوع یا خلاصه داستان سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده به همراه معرفی بازیگران مانکن، که به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد خواهیم پرداخت.

سریال نمایش خانگی مانکن

بازیگران سریال مانکن

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا، امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، با حضور فرزاد فرزین، لیندا کیانی و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی که از جمله بازیگران سریال مانکن هستند.

سریال نمایش خانگی مانکن

دانلود مانکن از اواخر خرداد در سایت هکس دانلود امکان پذیر میباشد.

خلاصه داستان سریال مانکن

در خلاصه داستان سریال مانکن آمده است: کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند…»

توضیحات ایرج محمدی تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی مانکن در مورد موضوع سریال:

محوریت قصه ما کاملا عاشقانه و خانوادگی است و در کنار دو زوج عاشقی که داریم، این را می‌گوییم که اطرافیان نباید از آنها سو استفاده کنند. در سریال‌های قبلی که برای تلویزیون کار کرده بودم اغلب ملودرام‌های خانوادگی و اجتماعی بود.در مانکن هم همین ژانر را داریم که بر سر راه قهرمان‌های قصه مشکلاتی بوجود می‌آید و این شرایط را فراهم می‌کند که تبدیل به مانکن شوند اما درباره کاراکترهای ما این اتفاق نمی‌افتد. اینها احساس مسئولیت دارند و در جایگاه خودشان با کسانی که مانکن هستند و نسبت به مسائل پیرامونشان بی تفاوت هستند فرق دارند.

سریال نمایش خانگی مانکن

این تهیه کننده ادامه داد:

البته در این سریال شغل یکی از شخصیت‌هایمان خرید و فروش لباس است و همانطور که می‌دانید در هر مغازه‌ لباس فروشی هم یک مانکن وجود دارد و ما به صورت استعاره‌ای از این نام استفاده کردیم.

توضیحات «بابک کایدان» نویسنده سریال «مانکن»: این سریال ملودرامی اجتماعی، خانوادگی است و یک داستان عاشقانه در بستر آسیب‌‌های اجتماعی و اقتصادی کشور را به تصویر می‌کشد و خانواده هم محوریت کلی این قصه را شامل می‌شود.

صفحه اینستاگرام سریال مانکن