قیمت پلی استیشن ۵ در پیش فروش سوئد دو برابر پیش بینی ها است: هزار دلار!

طرفداران کنسول های بازی سونی مدتی است منتظر از راه رسیدن PS5 هستند. به نظر می رسد، باید برای پیش خرید پلی استیشن ۵ علاوه بر شکستن قلک‌هایتان باید قرض هم بگیرید، چرا که قیمت بالایی دارد. گفته می شود که قیمت پلی استیشن ۵ در پیش فروش سوئد دو برابر پیش بینی ها است و این یعنی ناقابل هزار دلار! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت پلی استیشن ۵ در پیش فروش

قیمت پلی استیشن ۵ در پیش فروش

پیش از پرداختن به قیمت کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ باید بگویم که شاید بد نباشد به چند سال پیش بازار موبایل نگاهی بیاندازید که تازه قیمت موبایل ها به مرز ۷۰۰ دلار رسیده بود. حالا به دنبال آیفون های هزاردلاری دیگر شرکت ها جرات ارایه موبایل های هزار دلاری و گران‌تر را پیدا کرده اند. به نظر می رسد که فروشندگان کنسول‌های بازی هم این موضوع را مد نظر دارند و می خواهند با افزایش قیمت قابل توجه وارد بازار کنسول های نسل جدید شوند.

کنسول بازی سونی PlayStation 5 در سوئد با قیمت 9999 کرون برای ثبت پیش سفارش در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این قیمت معادل 850 یورو یا 1000 دلار است. اگر این قیمت واقعی باشد، علاقه مندان احتمالا با شنیدن این قیمت شوکه می شوند، خصوصا که یک تحلیلگر قبلا عنوان کرده بود این کنسول جدید با قیمت بسیار مناسب و حدود 500 دلار عرضه می شود.

این کنسول می توانست 100 دلار گران تر از کنسول قبلی باشد. پلی استیشن دو برابر ایکس باکس قیمت دارد. سونی فراموش کرده که قیمت بالای PS3 سبب شد تا بازی کننده ها از آن دست بکشند و به سراغ کنسول Xbox 360 بروند. امکان دارد اطلاعات این وب سایت سوئدی اشتباه باشد و به زودی تغییر کند. به هر حال افرادی که در سوئد زندگی می کنند می توانند پلی استیشن ۵ را به سبد خرید خود اضافه کنند.

نظر شما درباره این قیمت پلی استیشن ۵ چیست؟ به نظر می رسد چیزی حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان را باید برای پلی استیشن ۵ در ایران کنار گذاشت.