قیمت گلکسی نوت ۱۰ پایین تر از گلکسی نوت ۹ است
1 min read

قیمت گلکسی نوت ۱۰ پایین تر از گلکسی نوت ۹ است

فاصله زیادی به زمان رونمایی از پرچمداران جدید خانواده گلکسی نوت سامسونگ باقی نمانده است، اما همچنان اخبار و شایعات به تعداد فراوان درخصوص این گوشی‌ها به در حال انتشار است. یکی از مهمترین مسائلی که درخصوص گوشی‌ها همواره مطرح است، قیمت آنها می‌باشد که در جدیدترین خبر پیرامون گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ به همین موضوع پرداخته شده است. گفته می شود قیمت گلکسی نوت ۱۰ پایین تر از گلکسی نوت ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گلکسی نوت ۱۰

رنگ های گلکسی نوت ۱۰

روز گذشته یکی از افشاگران توئیتری قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در حساب توئیتر خود اعلام کرده و این اطلاعات با گزارشاتی که چندی پیش درخصوص قیمت این محصولات منتشر شده بود، مشابه به نظر میرسد. این یعنی قیمت نهایی این گوشی‌ها نزدیک به آنچه که اعلام شده خواهد بود. Ishan Agarwal در حساب توئیتر خود گفته است:

این موضوع قبلاً لو رفته، اما حالا از طرف من تأیید میشه. قیمت گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ برای نسخه 256 گیگابایت از 949 یورو شروع می‌شه. نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 10 پلاس 1099 یورو قیمت داره و نسخه 512 گیگابایتی آن 1199 یورو. قیمت این گوشی‌ها در کشورهای اروپایی کمی متفاوت خواهد بود. در آینده اطلاعات بیشتر منتشر میشه.

پیش‌تر اعلام شده بود که قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ 999 یورو خواهد بود، اما Ishan Agarwal ادعا کرده است که نسخه 256 این دستگاه 949 یورو خواهد بود. اخیراً اعلام شده است که گوشی‌های پرچمدار سری نوت حتی نسخه 128 گیگابایتی هم نخواهند داشت، این یعنی نسخه پایه آنها دارای 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

گلکسی نوت 10 پلاس که نسخه بزرگتر و پیشرفته‌تری خواهد بود، قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه استاندارد خواهد داشت. در صورتیکه این اخبار صحیح باشد قیمت این دستگاه بالا در پایینترین نسخه 1100 دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قیمت کمتر گلکسی نوت ۱۰ نسبت به گلکسی نوت ۹ می تواند بر رقبت کاربران برای خرید، بیافزاید؟