تاییدیه وای فای موبایل ناشناس شیائومی می تواند جالب باشد
1 min read

تاییدیه وای فای موبایل ناشناس شیائومی می تواند جالب باشد

گوشی جدید شیائومی موفق به کسب تاییدیه در کشور چین شد. تاییدیه وای فای موبایل ناشناس شیائومی می تواند جالب باشد. این احتمال وجود دارد که قدرت موبایل ناشناس شیائومی توسط پردازنده مدیاتک هلیو G90T تامین شود و در عین حال می تواند مربوط به موبایل ۶۴ مگاپیکسلی آن هم باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل ناشناس شیائومی

موبایل ناشناس شیائومی

به تازگی گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1906GT موفق به کسب تاییدیه MIIT در کشور چین شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند غیر از شماره مدل لو نرفته است؛ با این حال می توان برخی مشخصات آن را حدس زد. در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی این دستگاه می پردازیم.

بر اساس برخی پیش بینی ها، قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست هلیو G90T تامین می شود. در زمان معرفی این تراشه، مدیر شرکت ردمی به این موضوع اشاره کرد که این شرکت از یک اسمارت فون مجهز به پردازنده هلیو سری G90 رونمایی می کند. این دستگاه علاوه بر بازار چین، در کشورهای دیگر نیز برای فروش عرضه می شود.

بخش هندی شیائومی نیز در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که از یک گوشی هوشمند مجهز به پردازنده هلیو G90T رونمایی می کند. انتظار می رود محصولی که به تازگی تاییدیه دریافت کرده، به این پردازنده مجهز باشد. ردمی در این ماه قصد دارد از یک گوشی هوشمند با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی رونمایی کند. انتظار می رود M1906GT نیز دارای سنسور مشابه با محصول ردمی باشد.

گزارش ها به استفاده از دوربین اصلی چهارگانه در محصول آینده ردمی اشاره می کنند. سنسور اصلی این دوربین، 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه شامل اندازه نمایشگر، فناوری پنل، پردازنده و همچنین ظرفیت باتری آن منتشر نشده است. انتظار می رود در آینده محصول ردمی موفق به کسب تاییدیه شود و در همین راستا اطلاعات بیشتری ارایه خواهد شد.

نظر شما درباره این موبایل ناشناس شیائومی چیست؟