ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را در رندرهای با کیفیت ببینید

سامسونگ فردا از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می‌ کند. به تازگی رندرهای باکیفیت گلکسی واچ اکتیو ۲ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ را در رندرهای با کیفیت ببینید.

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

در هفته های اخیر شاهد افشای تصاویر زیادی از نسل دوم ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ بودیم. امروز باکیفیت ترین رندرهای سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ به اینترنت راه پیدا کرده که این ساعت هوشمند را در رنگ های مختلف و با بندهای متفاوت به نمایش می گذارد.

این رندرها که توسط ایوان بلس در فضای مجازی منتشر شده، ما را بیش از پیش با ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active 2 آشنا می کند. مدل 40 میلی متری این اسمارت واچ با بندهای چرمی در این تصاویر حضور دارند، در حالی که مدل 44 میلی متری آن دارای بند سیلیکونی است. کاربران می توانند این ساعت هوشمند را با بندهای متنوعی سفارش دهند که علاوه بر سامسونگ، برندهای دیگر نیز مشغول به ساخت آن خواهند شد.

در حالی که شایعات گذشته به معرفی این محصول همراه با گوشی های سری گلکسی نوت 10 سامسونگ در تاریخ 7 اوت اشاره کرده بودند، سامسونگ این ساعت هوشمند را در تاریخ 5 اوت، فردا در معرض دید عموم قرار می دهد.

گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ اکتیو ۲

بر اساس شایعات، این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.4 اینچی سوپر امولد مجهز می شود که دارای رزولوشن 360 × 360 پیکسل است. سامسونگ برای این اسمارت واچ خود مانند گذشته سیستم عامل تایزن را در نظر می گیرد. قدرت گلکسی واچ اکتیو 2 توسط چیپست 10 نانومتری اگزینوس 9110 تامین می شود. این دستگاه از 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و میزان رم آن در نسخه وای فای برابر با 768 مگابایت و برای نسخه LTE برابر با 1.5 گیگابایت خواهد بود. شایعات به باتری 340 میلی آمپر ساعتی نسخه وای فای این دستگاه اشاره می کنند.

نظر شما درباره گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟