اوپو فایند وی (Oppo Find V) با طراحی پاپ آپ طور را ببینید
1 min read

اوپو فایند وی (Oppo Find V) با طراحی پاپ آپ طور را ببینید

اوپو یکی از شرکت هایی است که به مکانیسم کشویی اعتقاد ویژه ای دارد. امروز خبر می رسد که این شرکت به دنبال رونمایی از گوشی هوشمند با مکانیزم کشویی است. به تازگی رندرهای این دستگاه لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اوپو فایند وی (Oppo Find V) با طراحی پاپ آپ طور را ببینید.

اوپو فایند وی (Oppo Find V)

اوپو فایند وی (Oppo Find V)

شرکت های مختلف سالیانه پتنت های زیادی را به ثبت می رسانند؛ با این حال تعداد بسیار کمی از آن ها وارد دنیای واقعی می شوند. در ماه مارس شرکت Oppo پتنتی را به ثبت رسانده که به نظر می رسد از آن برای یک محصول واقعی استفاده خواهد شد.

این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با اوپو فایند ایکس بوده که دوربین سلفی آن درون مکانیزم کشویی قرار گرفته است. در بخش پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه هستیم که زیر آن فلاش LED قرار گرفته است. دوربین سلفی این محصول تنها در زمانی که خواهان عکس گرفتن باشید، در اختیار شما قرار می گیرد.

اوپو فایند وی (Oppo Find V)

اوپو فایند وی (Oppo Find V)

دستگاه موجود در این رندرها دارای رنگ قرمز بوده که البته زمانی که دوربین سلفی آن باز می شود، بخشی از آن با رنگ مشکی به نمایش گذاشته می شود. با توجه به طراحی پنل پشتی، بسیاری حدس می زنند این گوشی هوشمند با نام Oppo Find V از راه برسد؛ با این حال این شرکت نام فایند وای را به ثبت رسانده است.

روی پنل پشتی این محصول سنسور اثر انگشت حضور ندارد و همچنین روی فریم آن چنین سنسوری به چشم نمی خورد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود Oppo این سنسور را زیر نمایشگر قرار دهد. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، این گوشی هوشمند در معرض دید عموم قرار بگیرد؛ با این حال هم اکنون اوپو در رابطه با وجود این دستگاه اطلاعاتی منتشر نکرده است.

نظر شما درباره اوپو فایند وی (Oppo Find V) احتمالی چیست؟