حق اختراع موبایل تاشو ال جی با دو لولا را ببینید
1 min read

حق اختراع موبایل تاشو ال جی با دو لولا را ببینید

در حق اختراع جدید منتشر شده طرحی از موبایل تاشو ال جی با دو لولا به نمایش درآمده است. دستگاهی که نمایشگری سه لایه‌ دارد و با یک قلم دیجیتال همراهی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این دستگاه جالب از ال جی را در لا‌به‌لای حق اختراع آن ببینیم.

حق اختراع موبایل تاشو ال جی با دو لولا

حق اختراع موبایل تاشو ال جی با دو لولا

گوشی های قابل انعطاف، رده‌ی موبایل یا شاید حتی تبلت‌های بالارده تازه‌ای را در صنعت موبایل پدید آورده‌اند و در حال ورود به بازار هستند. تاکنون سه تولیدکننده پا به این عرصه گذاشته‌اند: سامسونگ، هواوی و کمپانی کمتر شناخته شده‌ی رویول (Royole)؛ اما قطعا رقبای بیشتری به این جمع خواهند پیوست.

پتنت گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی نیز، جلوه‌ای از ایده‌های کمپانی صاحب‌نام کره‌ای در این زمینه است. مکانیسم خاص تاشوندگی دستگاه، صفحه نمایش آن را به سه قسمت تقسیم می‌کند؛ اما جالب‌تر اینکه در حالت تاشده، شکافی ایجاد می‌شود که می‌توان یک قلم لمسی را در آن قرار داد.

وجود قلم کاربردی در کنار یک گوشی منعطف، اتفاق خوشایندی خواهد بود؛ به ویژه پس از اینکه پشتیبانی نکردن سامسونگ گلکسی فولد از S Pen، باعث ناامیدی بسیاری شد. البته همچنان تولید دیجیتایزر منعطفی که دقت بالا و عملکرد بی‌نقص داشته باشد، چالش بزرگی است. شاید LG به یک قلم لمس خازنی، مشابه آنچه که در برخی محصولات قبلی کمپانی دیدیم فکر می‌کند.

ال جی

ال جی

این را هم باید درنظر داشت که هر اختراع ثبت شده‌ای به تولید تجاری ختم نمی‌شود و گاهی اوقات کمپانی‌ها، فقط می‌خواهند با پتنت از ایده‌ی خود محافظت کنند؛ بدون اینکه قصد عرضه‌ی محصول در آینده‌ نزدیک را داشته باشند.

به هر حال اگر این گوشی منعطف LG وارد بازار شود؛ مشتریان خاص خود را خواهد داشت. کامپکت بودن دستگاه در حالت تاشده و داشتن نمایشگری به بزرگی تبلت در حالت باز شده، می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

نظر شما درباره این موبایل تاشو عجیب ال جی با دو لولا چیست؟