نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به زودی ارایه خواهند شد
1 min read

نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به زودی ارایه خواهند شد

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به زودی معرفی می شوند. شرکت نوکیا به دنبال رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید است. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به زودی ارایه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲

نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، نوکیا در آینده نزدیک از دو اسمارت فون جدید رونمایی می‌کند. در ماه‌های گذشته شاهد دریافت تاییدیه‌های مختلف از سوی محصولات نوکیا در کشورهای متفاوت بودیم. در این میان، دو گوشی نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در اکثر اسناد منتشر شده حضور داشتند. بنابر گزارش Nokiapoweruser، یک گوشی جدید نوکیا با شماره مدل TA-1192 موفق به کسب تاییدیه در کشور اندونزی شده است. در گذشته این دستگاه در کشور روسیه نیز تاییدیه دریافت کرده بود.

علاوه بر این گوشی هوشمند، محصولات دیگر نوکیا با شماره مدل‌های TA-1193 و TA-1201 نیز تاییدیه BIS را در کشور هند دریافت کرده بودند. گوشی‌های دیگر این برند با شماره مدل‌های TA-1178 و TA-1196 نیز موفق به کسب تاییدیه FCC شده بودند. کسب این تاییدیه‌ها به معنای معرفی این دو اسمارت فون تا پیش از پایان سال جاری میلادی است.

بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، نوکیا ۶.۲ با شماره مدل TA-1178 و نوکیا ۸.۲ با شماره مدل TA-1196 از راه می‌رسند. این گوشی‌های هوشمند از تراشه NFC بهره می‌برند و قدرت آن‌ها را چیپست اسنپدراگون 660 تامین می‌کند. نوکیا 7.2 به ناچ قطره ای نمایشگر مجهز می‌شود.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه به همراه فلش LED خواهیم بود. از دیگر مشخصات این گوشی نوکیا می‌توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ اشاره کرد. انتظار می‌رود شرکت HMD Global برای معرفی این محصولات خود یک مراسم بزرگ برگزار کند، البته احتمال رونمایی از آن‌ها در IFA 2019 نیز وجود دارد.

شما منتظر نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ هستید؟

نوشته نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به زودی ارایه خواهند شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.