یک موبایل کامپکت جدید از سونی در بنچمارک‌ها دیده شد

در حالی که شایعاتی چند درباره اکسپریا ۲ و اکسپریا ۲۰ می شنویم به نظر می رسد که پس از برخورد سرد سونی با اکسپریا ۱ کامپکت که به صورت جهانی عرضه نشد و فقط در ژاپن با نام اکسپریا ایس (Xperia Ace) ارایه شد، ژاپنی ها بی‌خیال سری کامپکت خود نشده اند. دلیل این ادعا این است که امروز یک موبایل کامپکت جدید از سونی در بنچمارک‌ها دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل کامپکت جدید از سونی

بنچمارک موبایل کامپکت جدید سونی

دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در آغاز کار تحت عنوان فبلت شناخته می‌شدند و بسیاری از افراد و کارشناسان فعال در این حوزه به موفقیت آنها اعتقادی نداشتند، همانطور که به موفقیت تبلت ها اعتقاد نداشند!

در هر صورت این اتفاق افتاد و دستگاه‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ خیلی زود جای خود را در میان کاربران باز کردند. روند موفقیت آمیز این دسته تا به امروز باقی بوده و در حال حاضر تقریبا تمامی گوشی‌های تولیدی شرکت‌های مختلف صفحه نمایشی بزرگتر از استانداردهای سابق دارند. با این وجود هستند شرکت‌هایی مانند سونی که هنوز هم اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از صفحه نمایش کوچک در گوشی هوشمند دارند.

شرکت ژاپنی با تمام توان از سری محصولات اکسپریا کامپکت خود حمایت می‌کند. این خانواده از گوشی‌های سونی با یک ویژگی خاص که همان کوچک بودن صفحه نمایش است، شناخته می‌شوند. نمایشگاه IFA 2019 از اوایل سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد و غول صنعت ژاپن نیز به رسم همه ساله از پرچم‌دار خانواده اکسپریا در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. آنگونه که در اخبار و شایعات آمده بود، ظاهرا سونی دستگاه کامپکتی نیز برای رونمایی در این نمایشگاه خواهد داشت.

حالا همین دستگاه در تست دیتابیس HTML5 رویت شده است. به تازگی در فروم XDA تصویری به اشتراک گذاشته شده است که در آن اسم رمز اسمارت‌فون جدید ژاپنی‌ها J9310 ثبت شده و ظاهرا با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. نسبت تصویری این گوشی کامپکت 21:9 خواهد بود، اما مورد عجیب مربوط به رزولوشن 518 در 967 ثبت شده در این پایگاه است. در هر صورت به نظر نمی‌رسد که این موضوع نگران‌کننده باشد و رزولوشن نهایی دستگاه عدد نمایش داده شده در تصویر نخواهد بود.

نظر شما درباره اکسپریا کامپکت جدید احتمالی سونی چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟

نوشته یک موبایل کامپکت جدید از سونی در بنچمارک‌ها دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.