قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو با دوربین دایره ای را ببینید
1 min read

قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو با دوربین دایره ای را ببینید

به نظر می رسد هواوی می خواهد فعلا در سکوت باشد تا پس از ارایه رقبا با کولاک خبری آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. شایعات متفاوتی وجود دارد و در جدیدترین شایعات، قاب هواوی میت ۳۰ پرو لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو با دوربین دایره ای را ببینید.

قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو

قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو

طبق توصیف یکی از سازندگان قاب محافظ، ماژول دوربین هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) دایره‌ای شکل خواهد بود. در ادامه رندرهایی را مشاهده می‌کنید که شاید نمایانگر طراحی نهایی پرچمدار هواوی باشند.

این اواخر گوشی های خانواده هواوی میت ۳۰ توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و تازه‌ترین افشاگری در مورد آن‌ها، از سوی یکی از شرکت‌های سازنده‌ی قاب محافظ بوده است. برخلاف تصاویر لو رفته‌ی قبلی که ماژول دوربین هواوی پی ۳۰ پرو را مستطیل شکل نشان می‌دادند؛ در رندرهای قاب محافظ دستگاه، یک ماژول مدور در پنل پشتی دیده می‌شود. تقریبا مشابه آنچه که در برخی از گوشی های موتورولا، مانند موتو جی ۷ وجود دارد.

قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو

قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو

اما ظاهر بخش جلوی دستگاه، منطبق با رندرهای پیشین است و می‌توان نمایشگری با کناره‌های خمیده و یک ناچ عریض را دید. البته این رندرها چندان هم بی‌عیب و نقص به نظر نمی‌رسند. از طرفی، هنوز شواهد محکمی مبنی بر دایره‌ای شکل بودن دوربین عقب هواوی پی 30 پرو وجود ندارد؛ بنابراین برای اطمینان از موضوع، باید منتظر افشای جزئیات بیشتری باشیم.

اگر طراحی هواوی میت ۳۰ پرو به این گونه باشد، نظر شما درباره آن چیست؟

نوشته قاب جدید هواوی میت ۳۰ پرو با دوربین دایره ای را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.