سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی را در حق اختراع این شرکت کره ای ببینید
1 min read

سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی را در حق اختراع این شرکت کره ای ببینید

برخی از تولیدکنندگان برای موبایل خود از دوربین سلفی با مکانیسم کشویی، بالارونده یا حتی طراحی نمایشگر حفره‌دار بهره می‌گیرند؛ اما ال جی به استفاده از ناچ و حاشیه‌های باریک‌تر در گوشی‌های خود بسنده نموده است. این رویه احتمالا به‌زودی تغییر می‌کند؛ چرا که سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی در حق اختراع این شرکت کره ای دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا‌ آن را ببینیم.

سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی

سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی

به گفته وب‌سایت LetsGoDigital، ال‌جی دیسپلی تاییدیه حق اختراع مربوط به نمایشگری با سوراخ برای دوربین سلفی و دیگر موارد را در ماه نوامبر 2018 دریافت نموده است. در ماه مارس امسال نیز یک پتنت جدید در دفتر مالکیت معنوی کره به ثبت رسید. این پتنت برای یک گوشی و طراحی نمایشگر آن ارایه شده است. در واقع تاییدیه این پتنت ابتدای چارک دوم سال ۲۰۱۹ صادر شد و سند مربوطه حتی اپلیکیشن دوربین گوشی را نیز در خود جای داده است.

این گوشی از الگوی ناچ مشابه با نمونه موجود در موبایل های سامسونگ بهره گرفته است؛ اما این ناچ در عوض قرارگیری در سمت راست نمایشگر در قسمت میانی آن قرار دارد. این حفره از یک دوربین منفرد به‌همراه حسگرهایی در طرفین آن میزبانی می‌کند. نمایشگر دارای گوشه‌های خمیده است و حاشیه‌های اطراف آن نیز باریک بوده و از ضخامت یکسانی برخوردار هستند.

تاریخ معرفی گوشی تاشو ال جی وی ۶۰ (LG V60) مشخص شد: ۱۵ شهریور

ال جی حضور خود در نمایشگاه IFA 2019 در شهر برلین را تایید نموده است. در جریان این نمایشگاه، کمپانی کره‌ای بایستی از حداقل یک گوشی جدید رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی مجهز به این الگوی طراحی در جریان رویداد IFA 2019 معرفی خواهد شد یا خیر. چنین هندستی در صورت عرضه، احتمالا ال جی وی ۶۰ نام خواهد داشت.

همچنین بر اساس اطلاعات مطرح شده در یک کلیپ ویدیویی انتظار می‌رود که در جریان برگزاری این رویداد، شرکت ال‌جی از دستگاهی مجهز به نمایشگر دوگانه رونمایی کند. این کمپانی در ماه گذشته، نماد تجاری “LG Folds” را به ثبت رساند. به عقیده برخی کارشناسان، این نماد تجاری به‌عنوان نام رسمی دستگاه نمایش داده شده در تیزر ویدیویی انتخاب خواهد شد.

ال جی فولدز

ال جی فولدز

نظر شما چیست؟ منتظر این موبایل سامسونگ هستید؟ فکر می کنید اساسا سوراخ نمایشگر ایده بهتری از ناچ است؟ من که اینطور فکر نمی کنم.

نوشته سوراخ نمایشگر گوشی ناشناس ال جی را در حق اختراع این شرکت کره ای ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.