نسخه 5G شیائومی می ۹ با پیشرفت‌های ویژه در بخش دوربین و نمایشگر ارایه می شود
1 min read

نسخه 5G شیائومی می ۹ با پیشرفت‌های ویژه در بخش دوربین و نمایشگر ارایه می شود

خیلی از برندها آماه ارایه گوشی 5G هستند که شیائومی هم یکی از آن‌هاست. هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم گوشی 5G شیائومی در سازمان TENAA چین دیده شد. اینکه گوشی 5G شیائومی نسخه ویژه ای از شیائومی می ۹ باشد یا می میکس ۴ مشخص نیست اما امروز در جدیدترین شایعات گفته می شود که نسخه 5G شیائومی می ۹ با پیشرفت‌های ویژه در بخش دوربین و نمایشگر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه 5G شیائومی می ۹

گوشی 5G شیائومی

تا امروز تصور می شد گوشی مذکور که با شماره مدل M1908F1XE شناخته می شود، محصولی جدید از سری می میکس خواهد بود، اما گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده این موضوع را روشن می کند که این گوشی در واقع یک مدل 5G از شیائومی می 9 خواهد بود. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات گوشی های معرفی نشده شیائومی به نام Xiaomishka می گوید که بنا به اعلام یکی از منابع قابل اعتماد، گوشی مورد بحث یک نسخه بازبینی شده از شیائومی می ۹ بوده و علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از 5G به آن، در چندین زمینه دیگر نیز نسبت به مدل پیشین بهبودهایی خواهد داشت.

شیائومی می ۹ 5G

شیائومی می ۹ 5G

اولین مورد این است که شیائومی Mi9 5G مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با رزولوشن 2K خواهد بود. رزلوشن 2K به نوعی معادل همان رزلوشن شناخته شده‌تر QHD هم هست و این یعنی شیائومی بالاخره به رزلوشن های بالاتر FHD هم اعتقاد پیدا کرده است.

بخش دوربین نیز با اضافه شدن لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) به دوربین اصلی، یک پیشرفت قابل ملاحظه خواهد داشت و از طرف دیگر گفته می شود باتری گوشی بزرگ‌تر شده و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی به آن اضافه شده است. از دیگر شایعاتی که پیرامون این مدل جدید وجود دارد می توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام اشاره کرد.

نظر شما درباره شیائومی می ۹ 5G چیست؟ فکر می کنید گزینه خوبی برای خرید باشد؟

نوشته نسخه 5G شیائومی می ۹ با پیشرفت‌های ویژه در بخش دوربین و نمایشگر ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.