وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) را در تصاویر بیشتر ببینید
1 min read

وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) را در تصاویر بیشتر ببینید

چهار روز پیش بود که با هم در ترنجی وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) را دیدیم. به نظر می رسد که پرچمدار نیمه دوم وان پلاس در حال آماده‌سازی است و اطلاعات بیشتری از آن لو می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) را در تصاویر بیشتر ببینید.

وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)

وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)

شرکت وان پلاس بهار امسال نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را در دو مدل وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو منتشر کرد. در حالی که به سنت همیشگی وان پلاس اواخر سال مدل جدیدی منتشر می‌کند، به تازگی تصاویر جدیدی مربوط به وان پلاس ۷ تی پرو منتشر شد.

دستگاهی که انتظار داریم با مشخصات بهبودیافته و طراحی نسبتا مشابه به نسخه اصلی از راه برسد. در تصاویر تازه انتشاریافته، گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی پرو کاملا از پنل جلو پیداست و همچنین دوربین پاپ آپ سلفی هم دارد که با یک لایه پلاستیکی دوربین پوشش داده شده است.

تصاویر جدید منتشر شده و باتوجه به آن نمایشگر پویایی را شاهد هستیم. پیش بینی می‌شود وان پلاس از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در این مدل بهره می‌گیرد و نمایشگر آن نیز همچنان از نوع Fluid AMOLED Quad HD+ با تراکم 516ppi و نرخ تجدید 90 هرتزی خواهد بود.

این صفحه نمایش درست همانند وان پلاس ۷ پرو اخیرا عرضه شده است که پرچمدار برجسته شرکت چینی به حساب می‌آید. وان پلاس 7پرو دارای دوربین عقب سه گانه عمودی و دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه است که باید آن را در بخش دوربین با پیکربندی خیره کننده دانست.

دوربین وان پلاس ۷ پرو در حال حاضر از نوع سه گانه 48/16/8 مگاپیکسلی بوده که می‌تواند تصویربرداری باکیفیتی داشته باشد. همانطور که گفته شد وان پلاس 7 پرو علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 855، به حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.0، باتری 4000 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع، اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتمز و برخی موارد رده بالا دیگر مجهز است.

پیش بینی می‌شود وان پلاس ۷ تی پرو در بیشتر بخش‌ها شبیه به نسخه اصلی وان پلاس ۷ باشد و با تغییرات محسوسی نسبت به نسل پیشین از راه برسد. به هر حال برای معرفی این گوشی هوشمند مورد اشاره، حداقل باید تا پاییز 2019 منتظر ماند.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ تی پرو احتمالی چیست؟

نوشته وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) را در تصاویر بیشتر ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.