گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم دیده شد

می دانیم که سامسونگ احتمالا می خواهد سری ارتقا یافته خانواده گلکسی A 2019 و گلکسی M را با دستگاهایی به پسوند S به روز کند. در همین راستا گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم دیده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی ام ۱۰ اس

بنچمارک گلکسی ام ۱۰ اس

با دیدن بنچمارک بالا، احتمال معرفی گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) قوت گرفت. لیست سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که موبایل پایین رده جدید سامسونگ همراه با پردازنده اگزینوس ۷۸۸۵ عرضه خواهد شد. گویا سامسونگ نمی خواهد از این چیپست قدیمی بشوید!

هنوز نام این تلفن مشخص نیست، اما احتمال می‌رود که نسخه جدید گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) با نام گلکسی ام 10 اس (Galaxy M10s) توسط سامسونگ به فروش خواهد رسید. باتوجه به این که برخی از موبایل پایین رده 2018 سامسونگ از چیپست اگزینوس 7885 بهره می‌برند، بعید نیست که تلفن دیگری همراه با این پردازنده معرفی شود.

شماره مدل این دستگاه ناشناس به شماره مدل گلکسی M10 مرتبط است. به احتمال زیاد، این تلفن برای بازار هند طراحی و تولید شده است. نتایج امتیازات چیپست مذکور در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این تلفن دارای رم 3 گیگابایتی بوده و نرم‌افزار آن نیز توسط اندروید ۹ اجرا می‌شود.

منتظر گلکسی ام ۱۰ اس هستید؟ فکر می کنید این دستگاه بتواند برای رده قیمت مربوط به خودش جذاب باشد؟

نوشته گلکسی ام ۱۰ اس (Galaxy M10s) با اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.